| کد خبر: 142631 |

نشست صمیمانه مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اصحاب رسانه

مراسم تجلیل از خبرنگاران لارستان، گراش، خنج، لامرد، مهر،بیرم، اشکنان با حضور مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و معاونین ، در سالن جلسات شهید سرور زاده این اداره کل برگزار شد.

تین نیوز

مراسم تجلیل از خبرنگاران لارستان، گراش، خنج، لامرد، مهر،بیرم، اشکنان با حضور مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان و معاونین ، در سالن جلسات شهید سرور زاده این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمد رضا باقری فرد مدیر کل اداره راه و شهرسازی لارستان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و تاکید براین مهم که خبرنگار همواره باید در جهت تنویر افکار عمومی گام بردارد و به پویایی فکر و اندیشه در جامعه کمک کند خاطر نشان کرد:باید نیکوکاران و خیر اندیشان منطقه به سوی مشارکت در امر تجهیز راه ها سوق داده شوند.

در بخش دیگر این جلسه ،  مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به پاسخ ، سوالات هریک از خبرنگاران مختلف منطقه پرداخت و روند پیشرفت هر یک از آنها از را تشریح کرد .

وی با تاکید بر ساخت و ساز راههای ارتباطی و توجه به این مهم که ساخت راههای ایمن در رابطه ی مستقیم با سلامت و حفظ جان افراد است ، به برخی از پروژه های در حال انجام در بخش لامرد اشاره کرده و ادامه داد:" تکمیل قطعه اول لامرد – خنج تا سال جاری، که پیش بینی می شود این محور تا پایان سال جاری تکمیل شود. "

وی افزود:" آزاد راه لامرد- پارسیان طی تفاهم نامه ای که با پیمانکارمنعقد شده ، مراحل اجرایی این قرارداد هم اکنون توسط سرمایه گذار خصوصی در حال انجام است ."

باقری فرد در رابطه با تونل شهید باقری که یکی از بزرگترین تونل های جنوب کشور محسوب می گردد و اعتباری که به این طرح تخصیص داده شده تصریح کرد:" اعتبار این پروژه در دو ماه اول سال جاری از طریق اسناد خزانه انجام شده و حفاری در این تونل به اتمام رسیده و طبق تعهدات پیمانکار  از 15 شهریور ماه عملیات اجرایی در خصوص لاینینگ آن آغاز می شود "

محمد رضا باقری فرد در برابر این پرسش از سوی خبرنگاران که در رابطه با این مهم که چرا برخی از پروژ های لارستان مانند محور لار- بندرعباس  و گردنه چک چک با کندی صورت می گیرد اذعان کرد:" عدم تخصیص بودجه کافی به این پروژه ها بزرگترین مشکل ما در این موارد هست "

وی ادامه داد : با جدیت پروژه ی گردنه ی نارنجی را دنبال کرده ایم و، علی رغم تمام  مشکلات که از ادوار گذشته از این پروژه  به جا مانده بود هم اکنون به مرحله ی اتمام خود نزدیک شده است .

همچنین در رابطه با پروژه بازار قیصریه لارستان که اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت به مناقصه گذاشتن این طرح و انتخاب پیمانکار جهت تکمیل این فاز را به عهده داشته است "سلمان محرابی" مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان پاسخ داد :" حدود 4 ماه است که پیمانکار طرح مشخص شده است ولی از آنجایی که نقشه ای توسط مهندسین لار طراحی شده بود با وضع موجود هم خوانی نداشت مدت زمانی طول کشید تا نقشه تغییر کند ."

وی ادامه داد:" این پروژه در همین هفته عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. و برای این پروژه 2میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. "

در ادامه این جلسه که 3ساعت به طول انجامید باقری فرد نسبت به سوالات دیگر خبرنگاران در خصوص  ساخت بزرگراه اوز- گراش، لار- بستک، لار- بندر عباس، لامرد- خنج، ساخت پلهای مسیر مهر- دار المیزان ،پارسیان- لامرد، تونل خلیج فارس،ساخت شهرک تابناک جاده چک چک، جاده تنگ مهرو... پاسخ داد .

در پایان این مراسم مدیرکل راه و شهرسازی  لارستان به پاس تلاش خبرنگاران ، حضور فعالانه و موثر آنان در عرصه اطلاع رسانی و انتشار صحیح و به موقع اخبار ، نقدهای هوشمندانه و حضور مداوم با اداره کل راه وشهرسازی لارستان تقدیر کرد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.