| کد خبر: 142526 |

در استان اردبیل صورت گرفت:

بازدید نماینده ولی‌فقیه و استاندار اردبیل از عملیات احداث باند دوم ورودی شهرستان گرمی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با تکمیل پروژه باند دوم ورودی شهر گرمی، جاده ارتباطی گرمی به مرکز استان از دورنمای مناسب‌تری برای توسعه شهرستان گرمی برخوردار خواهد بود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با تکمیل پروژه باند دوم ورودی شهر گرمی، جاده ارتباطی گرمی به مرکز استان از دورنمای مناسب تری برای توسعه شهرستان گرمی برخوردار خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه باند دوم ورودی شهر گرمی گفت: با تکمیل پروژه باند دوم ورودی شهر گرمی، جاده ارتباطی گرمی به مرکز استان از دورنمای مناسب تری برای توسعه شهرستان گرمی برخوردار خواهد بود.

حیدری اضافه کرد: هدف از اجرای این پروژه حل بار ترافیکی در ورودی شهر و حاشیه جاده، کاهش تصادفات جاده ای در محدوده اجرایی پروژه به دلیل قرار گرفتن روستاهای حاشیه جاده و کاربری های موجود اعم از ساختمان های اداری، آموزشی، مسکونی است.

وی با اعلام اینکه بهبود جاده ترانزیتی و ارتباطی شمال و مرکز استان و توسعه منطقه گردشگری گیلارلو از مزایای اجرای طرح باند دوم ورودی شهر گرمی بوده و قابلیت های گردشگری منطقه گرمی با احداث باند دوم این شهر بیش از پیش نمایان خواهد شد.

حیدری گفت: طول این پروژه ۵ کیلومتر بوده و برای احداث این پروژه مبلغ ۷۴ میلیارد ریال هزینه برآورد شده و در حال حاضر عملیات خاک برداری و تسطیح در حال اجرا و در حدود ۷۰ درصد عملیات خاکی انجام گرفته و برای این پروژه ۸ دستگاه پل بزرگ و کوچک پیش بینی و اجرا می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه به راه های روستایی شهرستان گرمی اشاره کرد و افزود: ۵۲ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان گرمی که بالای ۵۰ خانوار می باشند باقیمانده است تا زیرسازی و آسفالت شود و از این مجموع حدود ۱۶/۵ کیلومتر امسال آسفالت ریزی، ۱۲ کیلومتر در حال عملیات زیرسازی و ۱۷ کیلومتر با مشخص شدن پیمانکار پروژه مراحل بعدی اجرایی خواهد شد.

حیدری اظهار کرد: علیرغم نبود اعتبارات، در حال حاضر پروژه های شهرستان گرمی به صورت فعال اجرا می گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.