| کد خبر: 141142 |

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها در اصفهان:

تعیین سرمایه‌گذار پروژه آزادراه اصفهان- شیراز/ کریدور تهران - اصفهان - شیراز کامل می‌شود

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها با بیان اینکه سرمایه‌گذار پروژه آزادراه اصفهان- شیراز از ایزدخواست تا اصفهان مشخص شد، گفت: با عقد این قرارداد و درپی آن اخذ مصوبه دولت کریدور تهران - اصفهان - شیراز کامل می‌شود.

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها با بیان اینکه سرمایه‌گذار پروژه آزادراه اصفهان- شیراز از ایزدخواست تا اصفهان مشخص شد، گفت: با عقد این قرارداد و درپی آن اخذ مصوبه دولت کریدور تهران - اصفهان - شیراز کامل می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، سید حسین میرشفیع درباره روند احداث آزادراه اصفهان - شیراز اظهار داشت: با مطالعات انجام‌ شده پیرامون احداث آزادراه اصفهان -شیراز، سعی می‌شود این آزادراه در نزدیک‌ترین فاصله با شهرضا احداث شود تا این شهر به حاشیه نرود. عملیات ساخت این آزادراه از سمت شیراز تا ایزدخواست در حال اجراست و تا شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های کشور گفت: سرمایه‌گذار در حوزه اصفهان از ایزدخواست تا اصفهان مشخص ‌شده و در مرحله عقد قرارداد است، با عقد این قرارداد و درپی آن اخذ مصوبه دولت و اجرای این پروژه، کریدور تهران - اصفهان - شیراز کامل خواهد شد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان عبور آزادراه اصفهان - شیراز از شهرستان شهرضا بوده که همواره به‌عنوان یک پتانسیل برای شهرضا محسوب می‌شده است.

سمیه محمودی اظهار داشت: با عبور این آزادراه از شهرضا بخشی از مسائل اقتصادی این شهرستان مرتفع خواهد شد.

وی به حاشیه رفتن شهرضا را در این مسیر غیرقابل قبول دانست و گفت: چنانچه مقدور باشد و با رعایت اصول احداث آزادراه لازم است تا از پتانسیلی که برای این شهرستان به لحاظ قرارگیری در شاهراه شمال به جنوب کشور ایجاد شده کمال استفاده را برده و این آزادراه به‌موازات مسیر قبلی احداث شود.

در پایان سید حسین میرشفیع در پاسخ به خواسته نماینده مردم و فرماندار شهرستان شهرضا مبنی بر رعایت احداث آزادراه طبق اصول و قوانین تعریف شده، گفت: سعی می‌شود با توجه به مطالعات انجام‌شده نسبت به ایجاد ارتباط در ورودی و خروجی شهرضا با این آزادراه اقدام شود.

وی در ادامه از مشاور خواست تا طرح‌های دیگری را نیز موردبررسی قراردهد تا ضمن رعایت اصول ساخت آزادراه، خواسته مردم نیز موردتوجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.