| کد خبر: 140591 |

در کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین :

بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های حوزه راه مصوب شد

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسفراین گفت :در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های حوزه راه مصوب شد.

تین نیوز

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان اسفراین گفت :در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین  بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های حوزه راه مصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، مهندس مجید علی اکبریان اظهار کرد : این جلسه با حضور نماینده مجلس جناب آقاتی دکتر قوامی ،رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرماندار شهرستان اسفراین در محل فرمانداری این شهرستان  برگزار شد .

در ادامه جلسه نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس اظهار داشت :راه اهن جوین اسفراین بجنورد که با اعتبار 300 میلیون دلار در سال1394  به تصویب رسیده بود فعالیت دوباره خود را با اورده پیمانکار از سرخواهد گرفت و طی دو یا سه سال اینده با پیوستن استان به شبکه ریلی کشوری ، استان به پایگاه سازندگی تبدیل خواهد شد که خود  تحول بنیادین در استان محسوب میگردد.

مهندس علی اکبریان در همین راستا افزود: عملیات اجرایی زیرسازی قطعه اول راه آهن اسفراین به طول 25 کیلومتراز محل ایستگاه امام زاده نظرگاه تا کلاته حاج علی خان با پیشرفت فیزیکی 93 درصد و وپیشرفت ریالی 98 درصدی به زودی آماده ریل گذاری می گردد و تا کنون بیش از 31 میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت گردیده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.