| کد خبر: 139991 |

وضعیت بد جاده های مواصلاتی و کمبود ماشین آلات راه سازی در هشترود

فرماندار هشترود با انتقاد از وضعیت بد جاده های مواصلاتی این شهرستان گفت: وجود چاله های بی شمار در این محورها، موجب معذب شدن مسافران و گردشگران و همچنین بروز برخی خطرات شده است.

تین نیوز

فرماندار هشترود با انتقاد از وضعیت بد جاده های مواصلاتی این شهرستان گفت: وجود چاله های بی شمار در این محورها، موجب معذب شدن مسافران و گردشگران و همچنین بروز برخی خطرات شده است.

 

به گزارش ایرنا، حسن مستفید روز چهارشنبه در بازدید از راه های مواصلاتی این شهرستان خواستار رفع این مشکلات و انجام لکه گیری در محورهای مواصلاتی به ویژه محور مراغه - هشترود شد و گفت: 36 تن آسفالت گرم برای این امر اختصاص داده شده است.

وی همچنین خواستار جلوگیری از تخلیه هرگونه زباله و نخاله ساختمانی در حاشیه جاده ها و حومه شهرها شد و بر برخورد جدی با متخلفات در این زمینه تاکید کرد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود نیز در جریان این بازدید از کمبود ماشین آلات و دستگاه های راهسازی در این شهرستان خبر داد و گفت: از15 دستگاه سنگین موجود در این اداره 12 دستگاه خراب و نیاز به تعمیر دارد.

تیمور امیرانلوی از لکه گیری مسیر هشترود به کمربندی و نظرکهریزی خبر داد و گفت: 27 تن آسفالت گرم در مسیر هشترود - کمربندی و 9 تن در مسیر هشترود به نظهرکهریزی برای لکه گیری جاده ها استفاده شده است.

وی افزود: زمستان سرد و تابستان گرم خراب شدن رویه آسفالت را سرعت می بخشد و برای منظور رفع این مشکل همه ساله اقداماتی از جمله روکش آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی از سوی راهداری انجام می شود.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت: فعالیت های گسترده ای در زمینه نگهداری، ترمیم و لکه گیری آسفالت در راه های ارتباطی این شهرستان در طول سال انجام می گیرد.

امیرانلوی به اقدامات انجام شده از سوی این اداره اشاره کرد و افزود: لکه گیری راه های اصلی، فرعی و روستائی شهرستان با 46 تن آسفالت گرم، لکه گیری راه های اصلی، فرعی و روستائی با 10 تن آسفالت سرد، شستشوی علائم در راه های ارتباطی شهرستان به تعداد 340 مورد و مرمت و بازسازی علائم در راه های اصلی، فرعی و روستائی به تعداد 125عدد از جمله اقدامات این اداره است.

وی گفت: عملیات تسطیح و رگلاژ راه های روستائی دهلان، گنج آباد علیا و سفلی، باشماق، قاضی کندی، گوچه قملاقی، یساول، جیران دره، قلعه جوق، قوجور، ینگی کندی، عین آباد، سراسکندکوه و دوشر جمعا به طول 64 کیلومتر و تعمیر و بازسازی راه روستائی سیف الدین رود به طول 300 متر از دیگر اقدامات این اداره در 4 ماه گذشته امسال است.

شهرستان هشترود دارای 2 بخش مرکزی (شامل دهستان ‌های علی‌ آباد، کوهسار، قرانقو، سلوک و چاراویماق شمال شرقی) و نظرکهریزی (شامل دهستان‌ های آلمالو و نظرکهریزی) و 2 نقطه شهری به نام‌ های هشترود و نظرکهریزی است و 233 آبادی دارد.

این شهرستان با وسعت یک هزار و 990 کیلومتر مربع در 120 کیلومتری تبریزمرکز آذربایجان شرقی واقع شده و از شمال با بستان آباد، از شرق با میانه، از غرب با مراغه و از جنوب با چاراویماق همجوار است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.