| کد خبر: 139781 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان:

۱۳۰۰ خانوار روستایی در شهرستان بانه از راه مناسب بهره‌مند خواهند شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان عنوان کرد: با اجرای پروژه‌های بهسازی راه روستایی در شهرستان بانه، حدود یک هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی از راه مناسب و بهسازی شده بهره‌مند خواهند شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان عنوان کرد: با اجرای پروژه‌های بهسازی راه روستایی در شهرستان بانه، حدود یک هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی از راه مناسب و بهسازی شده بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی اظهار کرد: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی محور بنه خوی _ مجسه – گندمان – سرسونج، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی محور آرمرده – گرماب  -سیچان  -سالوک و سفید کمره و بهسازی راه‌های روستایی محور بوالحسن – چومان – آلوت در قالب سه پروژه و جمعاٌ به طول حدود ۴۲ کیلومتر در شهرستان بانه در حال اجرا است.

ملکی ادامه داد: بهسازی و آسفالت و اتمام این طرح‌ها بهره‌مندی حدود ۱۳ روستا با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی در شهرستان بانه را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان با اشاره به اینکه متأسفانه استان کردستان در زمینه برخورداری از راه آسفالته روستایی جزو استان‌های آخر است از تلاش‌های مجموعه راه و شهرسازی و همچنین مدیران در سطح ملی و استانی به منظور جبران این کمبودها خبر داد و گفت:

به همین منظور هم در سطح استان بیش از یک هزار کیلومتر راه روستایی آسفالته در حال احداث است که در صورت تأمین منابع مالی لازم و اتمام این طرح‌ها درصد برخورداری استان به میانگین کشوری نزدیک خواهد شد و شاهد تحول بسیار خوبی در زمینه توسعه راه‌های روستایی خواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.