| کد خبر: 139749 |

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز:

◄ ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج به دلیل شدت تصادف نبود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل استان البرز گفت: ساعت 4:30 صبح امروز (سه‌شنبه) در محدوده پل فردیس تا پل کلاک در آزادراه قزوین-کرج، تصادفی بین یک دستگاه کامیون، با یک دستگاه اتوبوس بنز و یک دستگاه وانت رخ داد که علت آن عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس بود که متاسفانه در این حادثه یک نفر هم جان خود را از دست داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل استان البرز گفت: ساعت 4:30 صبح امروز (سه‌شنبه) در محدوده پل فردیس تا پل کلاک در آزادراه قزوین-کرج، تصادفی بین یک دستگاه کامیون، با یک دستگاه اتوبوس بنز و یک دستگاه وانت رخ داد که علت آن عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس بود که متاسفانه در این حادثه یک نفر هم جان خود را از دست داد.

به گزارش تین نیوز، عباس صفری در توضیح علت طولانی شدن مدت ترافیک در  این حادثه گفت: خوشبختانه تصادف سنگین نبوده و واژگونی وسایل نقلیه اتفاق نیفتاده بود ولی ترافیک سنگین بود که به دلیل روانه شدن خودروها از محور قزوین به کرج در این مسیر وجود داشت و بر اساس آمار دستگاه‌های تردد شمار 200 هزار خودرو در این مسیر در ترافیک سه کیلومتری گیر افتاده بودند.

وی افزود: این مسیر به طور معمول هر روز شاهد ترافیک است و یک حادثه کوچک که حتی منجر به هیچ خسارتی نشود هم می‌تواند طول ترافیک را افزایش دهد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل استان البرز خاطرنشان کرد: این ترافیک باعث دیر رسیدن دستگاه‌های خدمات رسان مانند اورژانس، آمبولانس و جرثقیل به محل حادثه شد.

صفری گفت: تمام مسافران بعد از معاینات اولیه با اتوبوس دیگری راهی مقصد شدند و خودروهای حادثه دیده نیز برای تعیین تکلیف به پارکینگ منتقل شدند.

  

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.