| کد خبر: 139725 |

در آیین افتتاح 50 کیلومتر از جاده های روستایی :

تشکر ویژه امام جمعه باشت و نماینده مردم باشت و گچساران از مدیرکل راه و شهرسازی استان

امام جمعه شهرستان باشت با اشاره به خدمات بی بدیل اداره راه و شهرسازی استان گفت:در حوزه راه تلاش های بسیار زیادی در شهرستان باشت انجام شده که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

تین نیوز

امام جمعه شهرستان باشت با اشاره به خدمات بی بدیل اداره راه و شهرسازی استان گفت:در حوزه راه تلاش های بسیار زیادی  در شهرستان باشت انجام شده  که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، حجت السلام عبد الرحیم عبودی در آیین افتتاح 50 کیلومتر از راه های روستایی باشت در روستای لیراب باشت ضمن خوشحای از این کار بزرگ در شهرستان گفت:من معتقد هستم هر مدیری که منتظر است از او تشکر کنند از روی خودخواهی نیست و از این جهت است که یک کار را برای مردم انجام داده است و این لحظه میخواهد ثمره کار خود را ببیند.

وی افزود:مدیران منتظر یک تشکر نیستند و اجر کارخود را پیش خدا می دانند و خدارا شکر میکنیم در نظام جمهوری اسلامی زندگی میکنیم و به مردم خدمت رسانی می شود .

 وی با اشاره به خدمات بی بدیل اداره راه و شهرسازی استان گفت:راه و شهرسازی  تلاش های بسیار زیادی انجام داده که جای تقدیرو تشکر از آنها دارد.

امام جمعه باشت تقدیر ویژه از مهندس محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرده و تصریح کرد: ازمحمد علی علیمردانی و همکارانشان در شهرستان  باشت و همکاران آن کمال تشکر را داریم.

عبودی گفت:کار بسیار برگ یصورت گرفته و کمتر جایی این گونه کارها صورت خواهد گرفت و خداوند به توفیقات علیمردانی و گندمکار بیفزاید.

 وی در رابطه با مسیرهای ارتباطی باشت به چرام اشاره کرد و گفت:تاجگردون نماینده فعال شهرستان کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در سطح شهرستان انجام داده است که جای تقدیر و تشکر از او را داریم.

 عبودی افزود :جاده باشت به چرام یکی از جاده های مورد نیاز و هم خطرناک و صعب العبور است که الحمدالله تلاش خوبی درحال شکل گرفتن است .

وی ضمن خوشحالی از ایجاد جاده صعب العبور پیچاب تصریح کرد: این جاده یکی از سخت ترین مسیرها در کشور است و خوشحالی مضاعت از این است که فردی که پیمانکاری این پروژه را بر عهده گرفته بومی است.

امام جمعه باشت افزود: جای بسیار خوشحالی است که برای جوانان شهرستان خودمان اشتغال ایجاد شده و این اشتغال را پیمان کار بومی شهرستان ایجاد کرده است.

 

/////////////////

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.