| کد خبر: 139722 |

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس عنوان کرد

تخصیص 7 میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده ریگان – جاسک

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: هفت میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده ریگان – جاسک تخصیص یافته است.

تین نیوز

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: هفت میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده ریگان – جاسک تخصیص یافته است.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ریگان ، با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری ریگان در منطقه کوهشاه با حضور مدیران ادارات این شهرستان اظهار داشت: هفت میلیارد تومان اعتبار برای احداث جاده ریگان - جاسک تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی تصریح کرد: در این راستا مقرر شد با کمک فرمانداری و از اعتبارات منطقه‌ای برای احداث کتابخانه‌ای در کوهشاه اقدام شود.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس با بیان اینکه منطقه کوهستانی کوهشاه ظرفیت کشت زعفران و گل‌محمدی را دارد، تصریح کرد: با توجه به وجود آب در مناطق کوهستانی ریگان امروز بحث کشت زعفران، گل‌محمدی و زرشک در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه گفت: طرح اورژانس هوایی در منطقه پیگیری شده و وزارت کشور هم موافقت خود را اعلام کرده و فقط باید منابع را تامین کنیم .

نیکزادی‌پناه با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری ریگان در منطقه کوهشاه عنوان کرد: امروز به جای اینکه مردم با سختی در این جاده‌های صعب‌العبور برای پیگیری مشکلاتشان مراجعه کنند، مسئولان آمده‌اد تا از نزدیک مشکلات مردم را ببینند و جوابگو باشند.

نماینده مردم شرق کرمان از سفر معاون وزیر نیرو در امور برق برای افتتاح یک پروژه در منطقه خبر داد و افزود: در این سفر مشکل تعرفه برق شرق استان مجددا پیگیری می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.