| کد خبر: 139643 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل راه و شهرسازی استان قم و بسیج سازندگی سپاه

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های فنی، اجرایی، مدیریتی، آموزشی و علمی میان فرمانده لشگر ۱۷ امام علی بن ابیطالب (ع) و مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مبادله شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد: تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های فنی، اجرایی، مدیریتی، آموزشی و علمی میان فرمانده لشگر ۱۷ امام علی بن ابیطالب (ع) و مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مبادله شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه؛ ایجاد زمینه همکاری بین اداره کل راه و شهرسازی و سازمان بسیج سازندگی در زمینه‌های پروژه‌های عملیاتی، اقدامات عمرانی، احداث فضاهای مورد نیاز محلات هدف و مناطق حاشیه شهر، استفاده از پتانسیل و توان اقشار بسیج در محرومیت‌زدایی از محلات مورد نظر و کمتر برخوردار شهر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: در راستای اهداف شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در زمینه ساماندهی محلات هدف من‌جمله بافت‌های فرسوده، تاریخی و بافت‌های ناکارآمد شهری، بسیج سازندگی استان زمینه بررسی و امکان اجرای پروژه‌های کالبدی، جلب مشارکت‌های مردمی و استقرار در محلات هدف به‌منظور پوشش فعالیت‌های طرح کرامت و کنترل و رفع آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی را دنبال نماید.

وی در پایان بیان کرد: از دیگر مفاد تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری جهت انجام امور ترویجی به منظور بسترسازی و فرهنگ‌سازی امر بازآفرینی بافت‌های شهری، همکاری در زمینه برقراری امنیت و انتشار طرح‌های پژوهشی اداره کل و بسیج در نشریات تخصصی اشاره کرد.

گفتنی است اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قم و سازمان بسیج سازندگی سپاه استان، عهده‌دار اجرای مفاد این تفاهم‌نامه هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.