| کد خبر: 139497 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

استفاده از توان مالی پیمانکاران در پروژه های راهسازی شهرستان خلخال

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به عدم ابلاغ اعتبارات سال ۹۶ و با استفاده از توان مالی پیمانکاران توانمند شهرستان خلخال به کارگاه راهسازی تبدیل شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به عدم ابلاغ اعتبارات سال ۹۶ و با استفاده از توان مالی پیمانکاران توانمند شهرستان خلخال به کارگاه راهسازی تبدیل شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های در حال اجرای راه و شهرسازی شهرستان خلخال با اعلام این مطلب افزود: عملیات بهسازی، تثبیت روسازی با سیمان و آسفالت در محور خلخال-اسالم-خلخال–پونل با فناوری جدید برای اولین بار در سطح استان اردبیل به طول ۱۶ کیلومتر در حال اجرا است.

وی گفت: ۱۱/۵ کیلومتر محورخلخال-اسالم-خلخال–پونل به اتمام رسیده و مابقی به طول ۴/۵ کیلومتر در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به مزایای اجرای این روش اشاره کرد و اظهار کرد: از مزایای اجرای این نوع روش می توان به کاهش تخریب محیط زیست، افزایش و کیفیت عمر سواره رو، کاهش هزینه ها جهت تولید مصالح جدید و تسریع در عملیات بهسازی مسیر اشاره کرد.

حیدری گفت: عملیات خاک برداری ۲ کیلومتر از راه روستایی محور ماسال - گیلوان در شهرستان خلخال در حال انجام بوده و این منطقه به لحاظ داشتن جاذبه های طبیعی و مناطق ییلاقی از لحاظ عشایری دارای اهمیت گردشگری و توریستی است.

وی در خصوص پروژه راه خلخال-شال-ماجولان-ماسوله گفت: طول مسیر پروژه راه خلخال-شال-ماجولان-ماسوله به طول ۵۵ کیلومتر است که از این مقدار ۳۵ کیلومتر در حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل قرارگرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: ۱۵ کیلومتر از طول پروژه راه خلخال-شال-ماجولان-ماسوله در سال های قبل آسفالت شده و در حال حاضر آسفالت ۶/۵ کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده است.

وی گفت: عملیات خاکی ۵ کیلومتر از طول باقیمانده این مسیر به پایان رسیده و عملیات زیرسازی آسفالت در حال انجام است و طبق برنامه ریزی تلاش خواهیم کرد با آسفالت ۱۳ کیلومتر در سال ۱۳۹۷ این محور به عنوان یک محور اصلی گردشگری در اختیار شهرستان خلخال و استان اردبیل قرار گیرد.

لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان بازدیدهای خود در جلسه ای که با حضور استاندار اردبیل و مدیران استانی و شهرستانی برای حل مسائل و مشکلات بخش شاهرود شهرستان خلخال در محل شهرداری شهر کلور برگزار شد، شرکت کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.