۴۰۰ هزار راننده به کمک "دادزنها" روزی میخورند
یک کارشناس حملونقل با بیان اینکه فرآیند حملونقل و ترانزیت ایران معیوب است، گفت:در حال حاضر رانندگان با جمع شدن در یک نقطه از طریق دادزنها اقدام به حملونقل بار در کشور میکنند.
یک کارشناس حملونقل با بیان اینکه فرآیند حملونقل و ترانزیت ایران معیوب است، گفت:در حال حاضر رانندگان با جمع شدن در یک نقطه از طریق دادزنها اقدام به حملونقل بار در کشور میکنند.
حامد تاجالدین در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: فرآیند حملونقل و ترانزیت در ایران معیوب و به شدت از فناوریهای روز دنیا به دور بوده است.
وی با بیان اینکه در این حوزه به شدت در قیمتگذاریها ضعف داریم، افزود: قیمتگذاریهای کنونی توافقی است و رانندگان باید در پایانهها بخوابند تا بتوانند باری را گرفته و آنرا حملکنند.
وی با یادآوری اینکه 400 هزار راننده در کشور داریم، تصریح کرد:روزانه چندین هزار نفر راننده به پایانههای حملونقل یا نقاط خاص مراجعه میکنند و از طریق "دادزنها" بار پیدا کنند.
تاجالدین قیمتهای بالا و عدم اطلاع صاحب بار از محموله خود را از نقاط ضعف اینگونه بار پیدا کردن برشمرد و گفت: در عصر کنونی تکنولوژی چنین روشهایی دیگر معنا ندارد و رانندگان در منزل میتوانند با استفاده از اپهای این بخش به راحتی باری را انتخاب کند.
فعال حوزه حملونقل تاکید کرد: باید این فرهنگسازی را در بین رانندگان انجام دهیم که آنها مجبور به رفتن به پایانه نیستند و میتوانند با استفاده از دانش روز به راحتی بارهای مختلف را پیدا کرده و آنرا جابجا کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.