| کد خبر: 138685 |

حمل و نقل یک حوزه تخصصی و پردرآمد برای کشور است

نماینده مردم بندرعباس،حاجی آباد،قشم،بندرخمیر و ابوموسی درمجلس شورای اسلامی، گفت: راههای روستایی هرمزگان دچار مشکلات عدیده ای هستند.

تین نیوز

نماینده مردم بندرعباس،حاجی آباد،قشم،بندرخمیر و ابوموسی درمجلس شورای اسلامی، گفت: راههای روستایی هرمزگان دچار مشکلات عدیده ای هستند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد مرادی در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان بیان داشت: حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای در استان فضای بسیار زیادی برای کار کردن دارد طی بازدیده های مستمری که از راههای روستایی داشته ام این راهها دچار مشکلات عدیده ای هستند که انتظار می رود این مشکلات مرتفع شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، افزود: حوزه حمل و نقل یک حوزه تخصصی و پردرآمد برای کشور است و نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد، نیاز به مدیریت و نظارت دارد.

وی گفت: در این بازدیدها مواردی منجمله وجود چهار تقاطع خطرناک در حوزه شهرستان بندرعباس از قبیل تقاطع روستای سرخون ،قلعه قاضی، دهنو وجمال احمد، ترمیم جاده و گاردیل هماگ پایین، ۴۰ کیلومتر از جاده رضوان – فین جاده تعریض و نیاز به روکش آسفالت دارد و همچنین جاده روستای حسن لنگی نیاز مبرم به تعریض و بهسازی به علت باریک بودن جاده دارد.

مرادی از کربلات تا سیرمند به عنوان جاده پدافند غیرعامل یاد کرد و گفت: این جاده اگر زمانی مشکلی برای تونل ۱۷ شهریور بیفتد مسیر جایگزین خوبی خواهد بود، باید هر چه سریعترکار ۶ الی ۷ کیلومتر باقیمانده از جاده به اتمام برسد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در ادامه اشاره ای  به جاده های شهرستان حاجی آباد کرد وگفت: ورودی روستای باغات نیاز به اصلاح و بررسی دارد. از دوراهی باباغلام تا کهورستان ۴۰ الی ۵۰ کیلومتر از جاده نیاز به تعریض و مشکلات پل فلزی در این مسیر که از اوایل انقلاب اسلامی ساخته شده است مورد بررسی قرار بگیرد و هرچه سریعتر جهت رفع دغدغه های مردم این روستاها تدابیر لازم اندیشیده و اجرایی شود.

مرادی در ادامه بیان مشکلات و دغدغه های مردم روستاها گفت: در گوربند بندرخمیر نیاز به یک پل عابر پیاده دیده می شود و جاده ورودی روستای کشار بالا نیاز به اصلاح و جاده سیاهو تا روستای احمدی نیاز به تعریض و جاده پشته ایسین هم نیاز به تعریض و روکش آسفالت به طول ۱۵ کیلومتر دارد.

نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در حوزه شرق استان جاده بندرعباس – میناب نیاز به یک دور برگردان دارد که امیدوارم هر چه سریعتر اقدام و شاهد شنیدن پیشرفت کار و رفع دغدغه های مردم باشیم.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.