| کد خبر: 138654 |

افتتاح ۳۰۰ کیلومتر راه تا پایان دولت یازدهم

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: تا پایان دولت یازدهم حدود ۳۰۰ کیلومتر راه به افتتاح می رسد.

تین نیوز

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: تا پایان دولت یازدهم حدود ۳۰۰ کیلومتر راه به افتتاح می رسد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا کدخدازاده با اشاره به تحقق اهداف شرکت ساخت در توسعه راه های کشورگفت: در سال مالی گذشته بهره‌برداری و تکمیل ۹۵۰ کیلومتر راه اصلی و آزادراهی را در دستور کار خود قرار دادیم که در حال حاضر ۶۱۱ کیلومتر از این هدف‌گذاری به نتیجه رسید و پایان سال گذشته ۴۵۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه زیر عبور قرار گرفت.

 این مقام مسئول تاکید کرد: البته افتتاح و تکمیل پروژه‌های باقیمانده منوط به تخصیص اعتبارات مورد نیاز در موعد مقرر است.  

کدخدازاده ادامه داد: پروژه‌های باقیمانده به طول تقریبا ۳۰۰ کیلومتر که تا پایان دولت یازدهم و تا شهریورماه به افتتاح می‌رسند از پروژه‌های ملی کشورمان محسوب می‌شوند که با افتتاح آن بخشی از کریدور شمال به جنوب و بخشی از کریدور شرقی – غربی کشورمان افتتاح خواهد شد.

 وی افزود: ۳۵ کیلومتر از این پروژه مربوط به افتتاح بزرگراه میاندوآب – کرمانشاه در کریدور غرب کشور است و در استان هرمزگان هم ۴۰ کیلومتر از کریدور غربی کشورمان به بهره‌برداری می‌رسد.

 معاون ساخت و توسعه راه‌های کشور با بیان اینکه پروژه‌های راهی باقیمانده تقریبا از تمام استان‌های کشورمان عبور می‌کنند، گفت: برای تکمیل این ۳۰۰ نیاز است کیلومتر باقیمانده به ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه نیاز داریم.

 هزینه بری قبلا انجام شده و اضافه اعتبارات مورد نیاز چیزی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.   وی ادامه داد: در سال مالی جاری هم افتتاح و تکمیل ۹۹۰ کیلومتر راه اصلی و آزادراهی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که تا پایان سال ۹۶ این مسافت از راه کشورمان به افتتاح می‌رسند.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.