| کد خبر: 138599 |

◄ یک‌پارچه کردن مدیریت در طرح شبکه سیر

در مراسم گردهمآیی بنگاه‌های حمل‌ونقل مسافر رئیس هیات مدیره شرکت مسافربری بین‌المللی گیتی‌پیما، به ایراد سخن پرداخت و گفت: این شرکت در سال 1332 کار خود را در شهر اصفهان شروع کرد.

تین نیوز

در مراسم گردهمآیی بنگاه‌های حمل‌ونقل مسافر، رئیس هیات مدیره شرکت مسافربری بین‌المللی گیتی‌پیما، به ایراد سخن پرداخت و گفت: این شرکت در سال 1332 کار خود را در شهر اصفهان شروع کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مقتدری با اشاره به تغییر سیاست‌های وزارت راه‌وترابری وقت که به ایجاد بنگاه‌های خصوصی حمل‌ونقل مسافر در قالب تعاونی رضایت دادند، اظهارداشت: این شرکت در ابتدا کار خود را با 17 دستگاه اتوبوس آغاز و در ادامه با توسعه فعالیت به تمام کشور و بیرون از مرزهای کشور در سال 77 اقدام به اعزام مسافر به کشورهای عراق، تاجیکستان و چند کشور دیگر کرد.

وی در ادامه سخنان خود با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم گردهمآئی صاحبان بنگاه‌های حمل‌ونقل مسافر، تصریح کرد: اعزام 111059 مسافر با 6125 دستگاه اتوبوس رقمی است که امروز با افتخار آن را اعلام می‌کنیم و درصدد هستیم تا با ارائه خدمات مطلوب‌تر نسبت به جلب رضایت بیشتر مسافران کارهایی را صورت دهیم.

مقتدری با پرداختن به برخی شاخص‌های ارائه خدمات  به مسافران در شرکت مسافربری گیتی‌پیما، گفت: در تلاش هستیم تا با یک‌پارچه کردن مدیریت در طرح شبکه سیر به متحدالشکل کردن لباس، تبلیغات بغل نویسی بلیط و پذیرائی در حمل‌ونقل مسافر اقدام کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.