| کد خبر: 138573 |

◄ در ارائه خدمات مطلوب به مسافران با کسی تعارف نداریم

در مراسم رونمائی از طرح شبکه سیر معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: در عرصه حمل ونقل در نهایت این مردم هستند که تصمیم می گیرند بنگاه های حمل مسافر به حیات خود ادامه دهند یاخیر.

تین نیوز

اسماعیل غلامی با اشاره به این مهم که یکی از راهکارها به منظور سرویس و خدمات رسانی مطلوب به مردم، احترام به نظر مشتری است، اظهار داشت: ارائه خدمات باید به گونه ای باشد تا مشتری در استفاده از آن دارای حق انتخاب باشد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، غلامی در ادامه سخنان خود در این گردهمآئی هدف از اجرای طرح شبکه سیر را حفظ و جلب مشتری دانست و گفت: بنگاه های حمل ونقل مسافر باید سهم خود را در حفظ کردن مسافر به کار ببندند و همواره این سوال را مد نظر قرار دهند که، چگونه با ارائه خدمات مسافران را حفظ کنیم.

غلامی هماهنگی و هارمونی بیشتر در شیوه ارائه خدمات به مسافر را یک اصل دانست و افزود: سازمان راهداری به کاستی ها و مباحث و مشکلات موجود در بخش حمل ونقل مسافر کاملا اشراف دارد و آن را درک می کند اما، چنان چه مخاطب ما مردم هستند باید به آنها خدماتی ارائه شود تا، نسبت به استفاده از حمل ونقل عمومی مسافر ترغیب شده و تمایلی به بهره گرفتن از خودرو شخصی نداشته باشند.

وی با بیان این مطلب که، «درک و بینش خوب و عدم غفلت از زمان تغییر و تحولات لازمه پیشرفت است»، گفت: همواره این دغدغه در حمل ونقل وجود داشته که چگونه مسافر جذب یک سرویس خوب در حمل ونقل مسافر شود.

غلامی با تاکید بر این نکته که، تمامی بخش های حمل ونقل به یکدیگر متصل هستند، ابراز داشت: مردم نحوه ارائه خدمات از سوی بنگاه های حمل ونقل را کاملا تمییز می دهند و رعایت نظم و نظام می تواند در ممیزی رفتار با مسافران تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در ادامه سخنان خود به تشریح وضیعت حمل ونقل مسافر در گذشته پرداخت و گفت: برخی گسترش های ناهمگون باعث شد تا در این بخش بعضا مسائلی به وجود بیاید که با طرح شبکه سیر قطعا به مسیر اصلی خود باز خواهد گشت.

وی با اشاره به اصل رضایت، امنیت و سفری سالم و امانت داری در حمل ونقل مسافر، یادآور شد: سفرهای عمومی آماری دارند که دیده می شود کاهش یافته زیرا، نگاه به نوع استفاده از وسایل حمل ونقل تغییر داشته و اکثر مردم رو به مسافرت با خودرو شخصی گذاشته اند.

غلامی با تاکید بر این موضوع که ناچار از بازنگری در سیاست های حمل ونقل مسافر هستیم، گفت: در گذشته استقبال از حمل ونقل عمومی مسافر بیشتر بود که باید در این مورد آسیب شناسی جدی صورت بگیرد و در نهایت باید رضایت مردم را جلب کرد.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: بدون تعارف باید به منظور ادامه حیات در بخش حمل ونقل مسافر باید سیاست ها را دچار تحول کرد، زیرا به واقع این کار با تنازع بقاء بسیار نزدیک است و این سازمان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران با کسی تعارف ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.