| کد خبر: 138557 |

در گفت‌گوی اختصاصی با تین‌نیوز، عنوان شد:

◄ تشریح اهداف «طرح شبکه» سیر سازمان راهداری

در حاشیه مراسم رونمائی از طرح «شبکه سیر»، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری به تشریح اهداف راه‌اندازی این طرح پرداخت.

تین نیوز

در حاشیه مراسم رونمائی از طرح «شبکه سیر»، مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری به تشریح اهداف راه‌اندازی این طرح پرداخت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیور، حمیدرضا شهرکی ثانوی با اشاره به تنوع ارائه خدمات حمل‌ونقل مسافر توسط بنگاه‌داران و پراکندگی در این بخش، اظهار داشت: براساس بررسی‌هایی که شد و به نوعی کاهش تقاضای سفر، بر آن شدیم تا با کمک گرفتن از بخش غیردولتی تغییر سیاست حمل‌ونقل مسافر را در دستور کار قرار دهیم.

وی که در گفت‌وگوی اختصاصی با این شبکه خبری سخن می‌گفت، افزود: شبکه سیر در واقع به اشتراک گذاری توانمندی‌های بخش‌های مختلف در یک قالب واحد است  که خوشبختانه از استقبال خوبی نیز برخوردار شد.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری متحدالشکل شدن تابلو، بغل نویسی و دیگر موارد را از جمله مباحثی دانست که در طرح شبکه سیر مورد دقت نظر قرار گرفته و گفت: تمامی این موارد به این منظور مورد بررسی قرار گرفت تا، استفاده از خدمات حمل‌ونقل با سهولت بیشتری صورت بگیرد.

شهرکی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از تحقق اهداف شبکه سیر چگونه است، افزود: هدف این است که مجموعه مطلوبیت‌های خدمات گیرندگان لحاظ شود، خدمتی در بخش غیر دولتی در حال تولید است که باید مورد توجه خدمات گیرنده قرار بگیرد و کل هدف در این موضوع خلاصه شده است.

وی با بیان این مطلب که «بنگاه اقتصادی باید دارای هدف و درآمد اقتصادی باشد»، تصریح کرد: با این اتفاق بنگاه اقتصادی به درآمد دست یافته و مسافران نیز خدمات خوبی دریافت کرده‌اند به این ترتیب می‌توان گفت، این مسیر دوطرفه و قابل اعتماد است.

به گفته وی، تمام منابع اعم از منابع مالی و فکری در حوزه حمل‌ونقل مسافر حول یک مدیریت واحد که از طرف خود اعضا انتخاب می‌شود، تخقق اهداف با مدیریت درون سازمانی را دنبال خواهد کرد.

شهرکی نظارت در شبکه سیر را درونی دانست و گفت: بهترین نوع نظارت، نظارت درونی است که باعث بقای این بخش و ماندگاری و رضایت واقعی مسافران شده و قابل درک خواهد بود و این موضوع نافی نظارت حاکمیت نیست.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری در پایان، خاطرنشان کرد: طرح شبکه سیر هزینه‌ای را به مسافران تحمیل نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.