| کد خبر: 138425 |

جاده سنقر به بیستون به قتلگاه تبدیل شده است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مسائل کشاورزان خسارت زده گفت: باید به وضعیت جاده سنقر – بیستون که به قتلگاه تبدیل شده از سوی وزارت راه و شهرسازی رسیدگی شود.

تین نیوز

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رسیدگی به مسائل کشاورزان خسارت زده گفت: باید به وضعیت جاده سنقر – بیستون که به قتلگاه تبدیل شده از سوی وزارت راه و شهرسازی رسیدگی شود.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: با توجه به خسارت کشاورزان منطقه سنقر و کلیا باید وزارت جهاد کشاورزی رسیدگی های لازم را انجام بدهد و حداقل اینکه پول محصولات کشاورزی را امسال سر موقع و به صورت یکجا پرداخت کند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به خریداری محصول تخمه آفتابگردان از کشاورزان منطقه گفت: وزارت نیرو در خصوص تکمیل تصفیه خانه آب شرب شهرستان سنقر اقدامات لازم را انجام دهد به دلیل اینکه اگر این روند کند ادامه پیدا کند بیش از دو دهه زمان برای پایان این پروژه زمان لازم است.

حسینی کیا ادامه داد: اجرایی شدن آزادراه همدان – سنقر – کرمانشاه نیازمند رسیدگی جدی و اقدام جهادی از سوی وزیر راه و شهرسازی است همچنین باید اعتبارات لازم برای رسیدگی به وضع نامناسب جاده سنقر – بیستون که به قتلگاه تبدیل شده صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود 140 کیلومتر راه روستایی خاکی در حوزه انتخابیه اش گفت: باید اقدامات لازم برای رسیدگی به وضعیت نامناسب جاده ها صورت گیرد.

حسینی کیا خطاب به وزیر اقتصاد ادامه داد: یکی از آثار واگذاری نامناسب پالایشگاه کرمانشاه این است که باعث بیکای بخشی از کارکنان آن شده است همچنین وزیر اقتصاد علاوه بر رسیدگی به مشکلات در واگذاری پالایشگاه کرمانشاه باید مسائل موسسات مالی و اعتباری را حل کند.

وی خطاب به وزیر دفاع گفت: با توجه به شرایط مرزی استان کرمانشاه باید اقدامات لازم در خصوص ارتقاء امنیت مرزهای این استان انجام شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش به وعده های خودش در خصوص مدیریت ضعیف آموزش و پرورش استان کرمانشاه عمل نکرد.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.