| کد خبر: 138243 |

در خوزستان انجام شد:

بازدید مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور از محورهای مواصلاتی خوزستان

مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری سه روزه به استان خوزستان از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد.

تین نیوز

مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در سفری سه روزه به استان خوزستان از محورهای مواصلاتی استان بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان در تشریح برنامه‌های سفره سه روزه علی‌اکبر حاج محمدی مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در امور زیربنایی و عمرانی به استان خوزستان گفت: در این سفر راه‌های ارتباطی ۱۲ شهر استان از طریق سفر زمینی و هوایی مورد بازدید قرار گرفته و در محل پروژه‌ها برای تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه تصمیم‌گیری شد.

رحمانی با اشاره به بازدید از محور تردد زوار اربعین حسینی گفت: محور ۱۱۰ کیلومتری اهواز تا چزابه که از شهرهای حمیدیه، سوسنگرد، هویزه و بستان می‌گذرد را بازدید کرده و از روند اجرایی پروژه‌ها و مشکلات اعتباری گزارشی ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان همچنین به بازدید از مسیر ارتباطی استان‌های خوزستان و فارس اشاره کرد و گفت: بررسی و بازدید از پروژه‌های محور اهواز- رامهرمز- بهبهان به سمت استان فارس نیز یکی از برنامه‌های سفر بود که مشکلات و گره‌های اعتباری در قالب بسته‌ای پیشنهادی ارائه شد.

وی افزود: در رابطه با تخصیص اعتبار بیشتر به محورهای مواصلاتی استان و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور نیز بحث و گفتگو شد.

رحمانی ادامه داد: محور اهواز، هفتگل، باغملک، ایذه، دهدز به سمت استان چهارمحال بختیاری نیز از طریق بالگرد مورد بازدید قرار گرفته و حجم تردد و مشکلات عبور و مرور و عملیات‌ راهسازی نیز مشاهده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه این سفر از پروژه جاده چهارخطه خروجی هفتگل و روند احداث پل سه بلوطک ایذه بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات اجرای این پروژه‌ها آشنا شد.

رحمانی با اشاره به سفر دکتر حاج محمدی به مسجدسلیمان و اندیکا گفت: بازدید از خروجی استان به سمت چهارمحال بختیاری از طریق محور اهواز- ملاثانی- مسجدسلیمان- اندیکا به سمت بازفت یکی دیگر برنامه‌های این سفر بود که در معیت نماینده مردم شهرستان در مجلس انجام گرفت.

وی اضافه کرد: افتتاح جاده و پل پیون ایذه به مسجدسلیمان و پل سردشت به دزفول نیز از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به بازدید از راه‌های تخریب شده از سیل سال قبل در شعیبیه شوشتر اشاره کرد و گفت: در ارتباط با تخصیص اعتبارات مناسب برای بازسازی این راه‌ها تصمیماتی گرفته شد که امیدواریم به‌زودی به استان ابلاغ شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.