| کد خبر: 137362 |

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان خبر داد:

راه‌های روستایی شهرستان سروآباد در مسیر بهسازی

مدیر کل راه وشهرسازی استان کردستان گفت: با اجرای پروژه‌های متعدد بهسازی وآسفالت، راه های روستایی شهرستان سروآباد در مسیرتوسعه قرارگرفته اند.

تین نیوز

مدیر کل راه وشهرسازی استان کردستان گفت: با اجرای پروژه‌های متعدد بهسازی وآسفالت، راه های روستایی شهرستان سروآباد در مسیرتوسعه قرارگرفته اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، شهرام ملکی اظهار کرد: هم اکنون هفت پروژه فعال بهسازی راه روستایی در شهرستان سروآباد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: با اجرای کامل واتمام این پروژه ها بالغ بر ۵ هزار و ۷۰۰ خانواده روستاهای نسنار، چشمیدر، آریان، هرسین، بیساران، بهرام آباد، بندول، گلاته، ذکریان، اورامان، نوین، تخان، انجمنه، سپیدار، هزارخانی، رووار، ژریژه و ماضی بن با بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت از راه مناسب بهره مند خواهند شد.

ملکی ادامه داد: رفع محرومیت در برخورداری از راه بهسازی شده و رسیدن به میانگین کشوری از جمله  اولویت های اداره کل راه وشهرسازی کردستان است که در همین راستا ودر طول  یکسال گذشته کارهای خوبی با حمایت استاندار محترم ومدیران استانی شامل راه های بین شهری وراه های روستایی آغاز شده که امیدواریم با توجه ویژه ای که دولت محترم به این مهم دارد، بتوانیم گامهای اساسی برداشته وزمینه بهره مندی بیش از پیش مردم شریف استان را فراهم کنیم.

وی افزود: پروژه هایی که در شهرستان سروآباد از آنها نام برده شد به تناسب از پیشرفت های نسبتاٌ خوبی برخوردارند که با تأمین به موقع منابع مالی لازم امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد بهره برداری از آنها باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.