| کد خبر: 137247 |

نظارت بر حمل ونقل جاده ای همزمان با سفرهای تابستانی در سمنان افزایش یافت

سرپرست اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان گفت: با توجه به تعطیلات مدارس و دانشگا ها و آغازسفرهای تابستانی، نظارت بر حمل و نقل جاده ای در محورهای این استان افزایش یافت.

تین نیوز

سرپرست اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان گفت: با توجه به تعطیلات مدارس و دانشگا ها و آغازسفرهای تابستانی، نظارت بر حمل و نقل جاده ای در محورهای این استان افزایش یافت.

 
احسان منصورکیایی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نظارت بر فعالیت رانندگان و شرکت های حمل و نقل بخش مسافر به صورت محسوس و نامحسوس توسط گروه های سیار اداره کل با همکاری پلیس راه استان به منظور سرویس دهی مطلوب به مسافران انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی سرویس‌های کمکی برای زمان های اوج سفر و نظارت دقیق نمایندگی های مستقر در پایانه های مسافربری شهرستان ها در ارائه خدمات مفید به مسافران از اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه ها برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.

منصورکیایی با اشاره به این که برنامه های نظارتی این اداره کل بر فعالیت رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافر در تمامی طول سال اجرا می شود افزود : با توجه به اهمیت فصل تابستان، آموزش مدیران فنی شرکت ها و مکاتبه با شرکتهای حمل و نقل درباره توقف به موقع برای ادای فریضه نماز در زمان سفر، نظارت بیشتر شرکت ها برای ارائه بسته های پذیرایی در داخل اتوبوس و استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی از دیگر اقداماتی است که انجام می شود.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان گفت: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافران برچسب ویژه سامانه پیام کوتاه 3000143 در داخل ناوگان مسافربری و شرکتهای حمل و نقل مسافر نصب است، و این سامانه آماده دریافت هرگونه شکایات ، انتقادات و پیشنهادات مسافران از نحوه ارائه خدمات بخش مسافری جاده ای است.

50 سامانه ترددشمار برخط، عبور و مرور وسایل نقلیه سبک و سنگین را در محورهای مواصلاتی استان سمنان در تابستان 96 ثبت می کنند و تا پایان امسال 11 دوربین ثبت تخلف در این محورها نصب خواهد شد.

34 شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار قرار داشتن بیش از یکهزار دستگاه ناوگان جاده ای در جابجایی مسافر در استان فعالیت می کنند.

بیش از 420 هزار نفر مسافر در سفرهای تابستان 95 با ناوگان عمومی جاده ای استان جابه جا شدند، سالانه بیش از 20 میلیون نفر از محورهای مواصلاتی استان سمنان تردد می کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.