| کد خبر: 137179 |

◄ انتقاد رانندگان ترانزیت از صف اسکن در یکی از مرزها

برخی رانندگان ترانزیت نسبت به دریافت غیرقانونی وجه جهت اسکن خودرو، توسط تعداد معدودی از ارزیاب‌های گمرک و نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل، در یکی از مرزها، انتقاد کردند.

تین نیوز

برخی رانندگان ترانزیت نسبت به دریافت غیرقانونی وجه جهت اسکن خودرو، توسط تعداد معدودی از ارزیاب‌های گمرک و نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل، در یکی از مرزها {نام مرز در تین‌نیوز محفوظ است}، انتقاد کردند.

به گزارش تین‌نیوز، این رانندگان با انتشار عکسی از صف اسکن در این مرز ( عکس بالا) این صف را متعلق به رانندگانی دانستند که به ارزیاب و نماینده شرکت وجهی پرداخت نکرده‌اند و مجبور به حضور در صفی طولانی‌ شدهاند.

این رانندگان در برخی گروه‌های تلگرامی مربوط به رانندگان کامیون، در پیام‌هایی ضمن انتقاد از برخی صاحبان بار و رانندگانی که اقدام به حمل کالاهای غیر مجاز کرده و موجب شده‌اند تا عبور از این مرز منوط به اسکن خودرو شود،  اعلام کرده‌اند که اسکن خودرو 70+ 10  هزار تومان برای رانندگان هزینه در بردارد در حالی که در بسیاری از کشورها این کار رایگان است.

این رانندگان همچنین اعلام کرده‌اند که تعداد معدودی از  ارزیاب‌ها و نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل نیز از این فرصت سواستفاده کرده و با دریافت 50 هزار تومان از راننده، نسبت به دریافت سریع‌ و خارج از نوبت برگه اسکن برای رانندگان اقدام می‌کنند.

آنان همچنین با انتقاد از کم توجهی به مشکلات رانندگان ترانزیت این موضوع را به دلیل نبود سندیکای صنف رانندگان ترانزیت دانستند که موجب شده شرکت‌های حمل ونقل، صاحبان بار و حتی برخی نمایندگان گمرکات و ... به این قشر بی احترامی کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.