| کد خبر: 136841 |

آغاز طرح تابستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

طرح تابستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان آغاز شد.

تین نیوز

طرح تابستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان آغاز شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : در اجرای این طرح ضمن حضور و آمادگی شبانه روزی تیم های گشت های راهداری ، پاکسازی حریم جاده های منتهی به شهرها، اصلاح ورودی ها و تعمیر علایم ترافیکی موجود و اصلاح روشنایی معابر و رفع نقاط پر حادثه و ترمیم و لکه گیری آسفالت انجام می شود .

مسعود مصدقی افزود : همچنین بمنظور هماهنگی با انجمنهای صنفی شرکتها ومؤسسات مسافربری استان و رانندگان زیر پوشش ، پلیس راه در راستای آمادگی هرچه بیشتر برای برنامه ریزی و جابجایی مسافرین و نیز بازدید ناوگان مسافربری از لحاظ ایمنی و فنی و امکانات اتوبوس ها از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سفرهای تابستانه است .

وی با بیان اینکه هماهنگی با شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی برای استفاده حداکثری از ظرفیت کامل جایگاه های سوخت در مجتمع های خدماتی رفاهی انجام شده است اظهارداشت : نظارت بر محیط پایانه های مسافربری استان و عملکرد مدیران فنی در مراکز معاینه فنی خودرو از دیگر اقدامات در طرح تابستانه است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : در سه ماهه نخست سال جاری تعداد تصادفات فوتی و جرحی جاده ای استان 19 در صد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
مصدقی افزود : در این بازه زمانی تعداد تصادفات فوتی و جرحی در جاده های برون شهری استان 82 فقره کاهش، تعداد کشته شدگان این تصادفات36 نفر و در تعداد مجروحین نیز86 نفر کاهش داشته ایم.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.