| کد خبر: 136283 |

رئیس اداره راه و شهرسازی اوز خبر داد:

بهسازی محور لار- لامرد حدفاصل فداغ – بیرم در لارستان

رئیس اداره راه و شهرسازی اوز واقع در لارستان از مشارکت این اداره کل در بهسازی محور لار- لامرد، حدفاصل فداغ – بیرم خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی اوز واقع در لارستان از مشارکت این اداره کل در بهسازی محور لار- لامرد، حدفاصل فداغ – بیرم خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، سیف‌الله عباسی رئیس اداره راه و شهرسازی اوز از مشارکت این اداره در بهسازی محور لار- لامرد، حدفاصل فداغ – بیرم خبر داد.

عباسی گفت: با توجه به اهمیت این محور که عملاً ورودی بخش بیرم را در نیز در بر خواهد گرفت اهتمام ویژه‌ای نسبت به بهسازی مسیر لار- لامرد، حدفاصل فداغ – بیرم صورت گرفته و علی‌رغم استقرار پیمانکار، ماشین‌آلات ادارهٔ اوز و شهرستان‌های هم‌جوار جهت تسریع امر مذکور به صورت امانی در حال انجام وظیفه هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به بهسازی این مسیر ۱۵ کیلومتری که ۱۳ کیلومتر آن را پیمانکار و ۲ کیلومتر دیگر توسط ماشین‌آلات ادارهٔ اوز در حال انجام است، سهولت در دسترسی به تمامی بخش‌های منطقه از جمله عسلویه، پارس جنوبی، منطقهٔ انرژی بر لامرد و... را به همراه دارد.

عباسی در پایان افزود: راه‌های حوزه استحفاظی این اداره کل با توجه به نزدیکی به نقاط مهم کشور که مبدأ و مقصد صادرات و واردات کشور است بسیار مهم و حیاتی هستند و رسیدگی به این مهم در این بخش می‌تواند مبنای توسعه در حمل‌ونقل کشور باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.