| کد خبر: 136267 |

بازدید نماینده مردم پنج شهرستان از پروژه‌های جنوب استان کرمان

دکتر حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان، فاریاب و رودبار جنوب به همراه اعضاء شورای اداری شهرستان رودبار جنوب از پروژه‌های در دست اقدام راه و شهرسازی در حوزه شهرستان مذکور بازدید کردند.

تین نیوز

دکتر حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کهنوج، قلعه گنج، منوجان، فاریاب و رودبار جنوب به همراه اعضاء شورای اداری شهرستان رودبار جنوب از پروژه های در دست اقدام راه و شهرسازی در حوزه شهرستان مذکور بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، از پروژه های راه های روستایی زهکلوت-چاه ابراهیم، موتور خالق پور و راه اصلی جاسک –محمدآباد ریگان و همچنین از بیمارستان تکمیل شده رودبار جنوب بازدید به عمل آمد.

محمد ساردوئی مشخصات پروژه های بازدید شده را این چنین عنوان کرد: محور زهکلوت-چاه ابراهیم به طول کلی ۳۲ کیلومتر که ۲۰ کیلومتر از مسیر دارای قرارداد است و در این قطعه عملیات خاکی در دست اقدام و جهت تکمیل محور اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال مورد نیاز و تعداد ۶۵۸ خانوار از مناسب برخوردار خواهند شد.

محور نازدشت که عملیات اجرایی این محور جدید آغاز شده که طول کلی مسیر ۵/۳ کیلومتر و جهت تکمیل محور به اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال مورد نیاز است، با ساخت این راه تعداد ۱۲۰ خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار می شوند.

محور موتور خالق پور به طول کلی ۳/۲ کیلومتر که تاکنون ۲/۵ کیلومتر از مسیر آسفالت و طی روزهای آینده آسفالت مابقی مسیر تمام خواهد شد. جهت ساخت این محور ۶۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده که با بهره برداری از این مسیر تعداد ۵۸ خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار خواهند شد.

همچنین راه اصلی جاسک -محمدآباد ریگان (باند اول) به طول کلی ۴۷۷ کیلومتر است که  ۱۸۰ کیلومتر در استان هرمزگان و ۷۰ کیلومتر در استان کرمان واقع شده و ۲۲۷ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان قرار دارد که تاکنون ۱۷۵ کیلومتر از این محور در حوزه این اداره کل به بهره برداری رسیده و ۲۵ کیلومتر آن نیز در دست اقدام است و جهت تکمیل نیاز به اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال دارد که مطالبات پیمانکار نیز ۲۵ میلیارد ریال است.

و در پایان از پروژه بیمارستان ۲۴ تختخوابی شهرستان رودبار جنوب که در حال حاضر به بهره برداری رسیده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی جیرفت شده بازدید به عمل آمد که مساحت این بیمارستان ۳۴۵۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۹۶ میلیارد ریال است.

ضمناً در سال ۹۵ مقدار ۶۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان رودبار احداث و به بهره برداری رسیده که مجموع اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال است و تعداد ۱۲۵۴ خانوار از راه مناسب برخوردار شدند، در حال حاضر ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی در دست ساخت و اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال است که با بهره برداری از این راه ها تعداد ۱۳۲۵ خانوار دیگر از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار می گردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.