| کد خبر: 135993 |

ترافیک محور تهران- پاکدشت پرحجم و روان است/ترافیک نیمه سنگین هراز

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین محورهای هراز و فیروزکوه، گفت: ترافیک محور تهران- پاکدشت پرحجم و روان است.

تین نیوز

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی شرق استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین محورهای هراز و فیروزکوه، گفت: ترافیک محور تهران- پاکدشت پرحجم و روان است.

 

سرهنگ سلمان آدینه وند، با اشاره به افزایش قابل توجه حجم سفرها، به مناسبت آغاز فصل تابستان و تعطیلات تابستانی و نیز ایام عید سعید فطر، اظهار داشت: نیروهای راهداری و عوامل پلیس در جاده‌های شرق استان تهران فعال هستند و به مسافران و رانندگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، در طول این مدت تعطیلات، شاهد استقرار راهداران در تمام محورهای شرق استان تهران، حضور همیشگی عوامل اورژانس و هلال احمر و نیز هدایت ترافیکی با همراهی پلیس در جهت ارتقاء خدمات به مسافران عزیز هستیم.

 

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی شرق استان تهران به حجم ترافیک در محورهای شرق استان تهران اشاره کرد و افزود: محور امام رضا(ع) ذر محدوده تهران- پاکدشت پر حجم و روان است و در عین حضور پر حجم خودروها، گره ترافیکی نداریم.

 

وی گفت: ترافیک در محورهای فیروزکوه و هراز نیز نیمه سنگین است و حرکت خودروها با کندی صورت می پذیرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با اشاره به افزایش حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اضافه کرد: خوشبختانه در روز گذشته به جز چند سانحه جرحی، حادثه خاصی در این محورها نداشتیم.

 

وی از رانندگان خواست با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی سفر ایمن برای خود و همسفران به ارمغان بیاورند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.