| کد خبر: 135938 |

شورای هماهنگی حمل ونقل بعنوان اتاق فکر توسعه حمل ونقل استان محسوب می شود

با حضور اعضای شورای حمل و نقل استان ،جمعی از مدیران استانی و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان مهندس محبوبی بعنوان سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان معرفی و از زحمات وتلاشهای مهندس ابراهیم مبارک قدم مدیر پیشین قدردانی شد.

تین نیوز

با حضور اعضای شورای حمل و نقل استان ،جمعی از مدیران استانی و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان مهندس محبوبی بعنوان سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان معرفی و از زحمات وتلاشهای مهندس  ابراهیم مبارک قدم مدیر پیشین قدردانی شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان: حسین  محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در این مراسم گفت:خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان طی سالهای اخیر از رشد خوبی در همه زمینه ها ی کاری برخوردار شده که باید تلاش شود وضعیت موجود حفظ و به آن شتاب بیشتری داده شود.

 

وی ادامه داد اداره  راه وشهرسازی از سازمانهای اجرایی  بزرگ استان است که در توسعه و عمران بخشهای مهم زیربنایی و رو بنایی نقش مهمی داشته و باید با جدیت و تلاش مستمر همه همکاران  به اهداف ازپیش تعیین شده سازمان دست پیدا کنیم .

 

محبوبی با اشاره به پروژه های در دست اقدام اداره کل در سالجاری افزود : تکمیل و بهره برداری از این پروژهها ،خصوصا پروژه های تبصره 36 قانون از اولویت های کاری این اداره کل در سال 96 است.

 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در ادامه سخنان خود به جایگاه مهم شورای هماهنگی حمل ونقل استان اشاره نمود و افزود : شورای هماهنگی حمل ونقل استانها بعنوان اتاق فکر وزارتخانه متبوع و مسئول ارتقاء حمل ونقل و زیرساخت های ارتباطی  در استانها محسوب و تاکید کرد باید مدیران دستگاههای عضو شورا در این راستا حرکت کنند.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر از تلاشهای بعمل آمده مهندس ابراهیم مبارک قدم در دوران تصدی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با برنامه ریزی و اقدامات بعمل آمده مهندس مبارک قدم درطی این مدت ،این اداره کل اقدامات خوبی را شروع و به اتمام رسانده است  که می توان به ساماندهی دیون و پرداخت بیش از 70 درصد از مطالبات بخش خصوصی و پیمانکاران ،پیگیری مجدانه در خصوص  افزایش اعتبارات استانی و ملی ،مدیریت اصولی در انتزاع حوزه راهداری از راه و شهرسازی استا ن اشاره  نمود وی در خاتمه برای ایشان در مقام جدید بعنوان مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی آرزوی موفقیت نمود.

 

در ادامه این جلسه ابراهیم مبارک قدم گفت: طی ماههای انتهایی سال 94،سال 95وسه ماه اول سال 96 در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان اقدامات خوبی  توسط همه کارکنان صورت گرفت که می توان از بهره برداری 8648 واحد مسکن مهردر سطح استان ، اتمام 250 پروژه در بخش های مختلف  راه و شهرسازی و عقد قرارداد 217 طرح  در طی این سالها یاد کرد .

 

مدیر کل پیشین اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: فعال شدن کلیه پروژه های ملی از جمله محور خوش ییلاق ، اولنگ ،کردکوی به بندر ترکمن ،آغاز تعریض و چهار خطه نمودن آق قلا – اینچه برون و جاده نفت ، آغاز  ساخت و آسفالت محور جاده قازانقایه به خراسان شمالی ،کمک به اتمام قطعه اول کمربندی گرگان ، برنامه ریزی برای اصلاح و اجرای مسیر قطار گرگان – گنبد و قطعه اول آزاد راه نوکنده-آشخانه (کلاله به آشخانه) نیز از پروژه های مهم امسال است که در سال 96 با حمایت و پیگیریهای صورت گرفته در آینده نزدیک آغاز میشود که با اجرای این پروژهها رونق اقتصادی استان را در پی خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: همچنین اتمام بیمارستان 96 تختخوابه بندرگز، تامین خدمات روبنایی برخی از سایت های مسکن مهر از جمله احداث مساجد ، مدارس و واحد های تجاری، احداث 162 کیلومتر بزرگراه  و راه اصلی  ، فرعی و روستایی و برخورداری 40 روستا از راه مناسب و روکش بیش از 500کیلومتر ازجاده های استان از دیگر اقدامات انجام یافته در این مدت بوده که از طریق تخصیص نقدی اعتبارات ملی واستانی ، اوراق اسناد خزانه و سهمیه قیرکارسازی شده است.

 

وی همچنین در موضوع باز آفرینی به راه اندازی خانه گفتمان شهری در گرگان بعنوان سومین خانه گفتمان شهری در کشور و مرمت و بهسازی در بافت تاریخی و آغاز عملیات ساماندهی سکونتگاها در بخش سکونتگاه های غیر رسمی شهر در گرگان و گنبد که با تصویب 31 پروژه در ستاد باز آفرینی کشور شروع خواهد شد ، خبر داد.

 

در ادامه این جلسه از زحمات و تلاشهای بعمل آمده ابراهیم مبارک قدم مدیر پیشین راه وشهرسازی استان توسط اعضای حمل و نقل استان با اهدائ لوح تقدیر قدردانی شد.

 

گفتنی است حسین محبوبی با ابلاغ عباس اخوندی وزیر راه و شهرسازی در تاریخ 28/3/96 بعنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب وابراهیم مبارک قدم با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی بعنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان آذر بایجان غربی منصوب شد.

 

مهند س حسین محبوبی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی عمران از دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می باشد .

 

از سوابق اجرایی 20 ساله وی، می توان به کسوت ریاست اداره راه و ترابری شهرستان کلاله ،ریاست اداره ایمنی و حریم راههای اداره کل راه وترابری استان گلستان، معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان گلستان ، رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان و مشاورمدیر کل ومدیریت حراست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان اشاره کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.