| کد خبر: 135732 |

آغاز عملیات اجرایی چهاربانده کردن ورودی گرمی

رئیس اداره راه و شهرسازی گرمی از آغاز عملیات اجرایی چهاربانده کردن ورودی شهر گرمی از سمت جاده جدید گرمی ـ اردبیل به طول 6 کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی گرمی از آغاز عملیات اجرایی چهاربانده کردن ورودی شهر گرمی از سمت جاده جدید گرمی ـ اردبیل به طول 6 کیلومتر خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس اداره راه و شهرسازی گرمی از آغاز عملیات اجرایی چهاربانده کردن ورودی شهر گرمی از سمت جاده جدید گرمی  ـ اردبیل به طول 6 کیلومتر خبر داد.
 
 
سلیمی با بیان اینکه شهر گرمی در آینده از سمت شهرک ولیعصر (عج) توسعه خواهد یافت که عمده مناطق مد نظر در این محدوده در اختیار دولت است، گفت: نزدیک به 200 هکتار از اراضی حاشیه جاده به سمت شهرک ولیعصر (عج) به عملیات تملک و تغییر کاربری نیاز دارد.
 
 
وی افزود: ایفای نقش ارتباطی شمال و مرکز استان اردبیل، جاده ترانزیتی، توسعه منطقه گردشگری گیلارلو‌ و دورنمای مناسب از شهری توسعه یافته از مزایای این طرح است.
 
 
رئیس اداره راه و شهرسازی گرمی شیب ورودی و برنامه‌ریزی نداشتن برای کاربری ورودی شهر را مشکل اصلی این طرح عنوان‌ کرد و گفت: قابلیت‌های گردشگری به واسطه الحاق این نقطه به شهر گرمی بیش از پیش نمایان خواهد شد.
 
 
سلیمی افزود: برای احداث این پروژه مبلغ 10 میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است و در این پروژه عملیات خاکی در دست اجراست و حجم خاکبرداری این پروژه 160 هزار مترمکعب است که با سرعت تمام در حال انجام است.
 
 
ریس راه و شهرسازی گرمی بیان کرد: در این پروژه تمامی موانع فنی را بررسی و بر اساس کار کارشناسی شده این موانع را اصلاح و یا حذف کردیم.
 
 

سلیمی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای طرح چهار بانده کردن ورودی شهر گرمی در نظر گرفته شده است، افزود: تعیین نقاط زیرگذر و روگذر و همچنین دور برگردان‌های طول مسیر توسط کارشناسان ذیربط تجزیه و تحلیل شده است

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.