| کد خبر: 135653 |

۵۸ تیم گشت خودرویی در جاده‌های اردبیل به حال آماده‌باش درآمد

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: به منظور اجرای طرح تابستانی پلیس‌راه، روزانه 58 تیم گشت خودروی در محورهای مواصلاتی استان فعالیت خواهند کرد.

تین نیوز

 رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: به منظور اجرای طرح تابستانی پلیس‌راه، روزانه 58 تیم گشت خودروی در محورهای مواصلاتی استان فعالیت خواهند کرد.

 

حجت فتاحی تصریح کرد: طرح تابستانی پلیس‌راه از اول تیر تا اول مهرماه به مدت سه ماه فعال خواهد شد.

 

وی با اشاره به هماهنگی با سایر سازمان‌های متولی برای اجرای بهینه طرح تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود به دلیل تقارن شروع تعطیلات تابستانی با تعطیلات عید فطر در 10 روز اول آغاز طرح تردد در محورهای مواصلاتی استان با رشد قابل‌توجه همراه شود.

 

رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: در طرح تابستانی پلیس‌راه روزانه 255 نیروی پلیس در محورهای مواصلاتی استان حضور یافته و امنیت و آرامش جاده‌ها را تأمین می‌کنند.

 

فتاحی برقراری نظم و امنیت، کاهش ترافیک در جاده‌ها، ایجاد آرامش و تأمین رضایتمندی مسافران، پیشگیری از بروز حوادث، رسیدگی به موقع به حوادث و جلوگیری از گره‌های ترافیکی را از اهداف طرح دانست.

 

برخورد با رانندگان بدحجاب

رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: در طول اجرای طرح عملیات عمرانی و راه‌سازی از اول تا 11 تیر ماه ممنوع بوده و در خود استان نیز با بهره‌گیری از دوربین‌های کنترل ترافیک رفتار رانندگان رصد می‌شود.

 

وی افزود: علاوه بر این طرح مقابله با بدحجابی و پوشش نامتعارف نیز اجرا می‌شود که در راستای آن رانندگان به ویژه رانندگان زن ملزم شده‌اند تا حجابی برابر با عکس مندرج در گواهینامه داشته باشند.

 

به گفته فتاحی در صورتی که راننده بدحجاب به رعایت حجاب تمکین کند می‌تواند به مسافرت خود ادامه دهد و در غیر این صورت خودرو توقیف خواهد شد.

 

رئیس پلیس‌راه استان خواستار زمان‌بندی مناسب سفر و دوری از تعجیل در مسافرت‌ها شد و تأکید کرد: کنترل نامحسوس از رفتارهای پرخطر رانندگان انجام می‌شود.

 

فتاحی تأکید کرد: به مانند تعطیلات نوروزی در تعطیلات تابستانی نیز برگه‌های ارشادی برای تخلفات غیرعمدی صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.