| کد خبر: 134959 |

رئیس اداره راه و شهرسازی رودبار جنوب تشریح کرد:

جزئیات عملیات ساخت راه‌های روستایی در رودبار جنوب

رئیس اداره راه و شهرسازی رودبار جنوب از اجرای آسفالت راه روستای قلعه بحرین به طول ۵/۵ کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی رودبار جنوب از اجرای آسفالت راه روستای قلعه بحرین به طول ۵/۵ کیلومتر خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، آزادی گفت: اجرای آسفالت راه روستای قلعه بحرین به طول ۵/۵ کیلومتر با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۸/۳ میلیارد ریال به اتمام رسید که با بهره‌برداری از آن تعداد ۱۲۰ خانوار از نعمت راه مناسب برخوردار شدند.

 

وی بیان کرد: محور راه روستای موتور خالق پور به طول کلی ۳ کیلومتر که آسفالت این محور نیز آغاز و اعتبار هزینه شده تا تکمیل کامل محور ۴/۵ میلیارد ریال است با بهره‌برداری از این راه روستایی تعداد ۶۳ خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار خواهند شد.

 

وی در ادامه افزود: عملیات زیرسازی و ابنیه فنی محورهای توکل‌آباد و پیروز آباد از توابع رودبار با اعتبار هزینه شده ۱/۵ ملیارد ریال به اتمام رسیده که به زودی عملیات اجرای آسفالت این روستاها آغاز خواهد شد.

 

وی بیان کرد: اجرای عملیات ساب بیس راه روستاهای آبسگون و دهنو یاراحمدی به طول مجموعاً ۱۱ کیلومتر در حال اتمام است که تاکنون در این پروژه ۴ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل و آسفالت آن‌ها اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال مورد نیاز است و با اجرای این محورها ۱۶۰ خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار می‌شوند.

 

آزادی همچنین افزود: محور راه روستای محور چاه ابراهیم-میل فرهاد که به طول کلی ۳۰ کیلومتر است عملیات زیرسازی و ابنیه فنی ۲۰ کیلومتر از مسیر با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۳ میلیارد ریال در حال انجام است که جهت تکمیل آن اعتباری حدود ۳۱ میلیارد ریال مورد نیاز که با اتمام این محور مجموعاً تعداد ۳۵۰ خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار می‌گردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.