| کد خبر: 134839 |

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

شانه‌سازی ۹۰ درصد از راه‌های شریانی حوزهٔ استحفاظی لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تلاش مضاعف راهداران با بسیج تمامی امکانات و نیروهای راهدار خود در سطح محورهای ارتباطی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تلاش مضاعف راهداران با بسیج تمامی امکانات و نیروهای راهدار خود در سطح محورهای ارتباطی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد از تلاش مضاعف راهداران با بسیج تمامی امکانات و نیروهای راهدار خود در سطح محورهای ارتباطی خبر داد.

 

باقری فرد گفت: همه ساله در همه فصل‌ها عملیات راهداری محوری با هدف ایجاد محورهای ایمن برای بهره‌برداری کاربران جاده‌ای شکل می‌گیرد. اما آنچه بیش از همه در بحث راهداری اهمیت خود را بیش‌تر نمود داده و نقش مثمرثمری در کاهش تصادفات داشته اصلاح شیب شیروانی و شانه‌سازی کنار جاده‌ها است.

 

وی افزود: راهداری امری ضروری است و به منظور رسیدن به اهداف خود در این مسیر لازم است با ارتقاء ایمنی تردد گامی بلندتر در جهت کاهش تصادفات برداشته شود و با شانه سازی ۹۰ درصد از راه‌های شریانی در محورهای حوزهٔ استحفاظی و بررسی کارشناسان در مجموعهٔ راهداری میزان تصادفات جاده‌ای با این اقدام کاهش اساسی داشته است.

 

باقری فرد ادامه داد: روز گذشته نیز با منحرف شدن خودرو در جادهٔ لار – جهرم قبل از چاهگزی همین موضوع توانست نجات جان سرنشینان و کمترین آسیب را به خودرو وارد کند و این نشان از تأثیر مستقیم اقدامات مذکور راهداران ما در مجموعهٔ اداره کل راه و شهرسازی لارستان است.

 

وی در پایان گفت: در لباس سربازان جبهه‌های سازندگی شهر و کشورمان در افق خدمت به مردم و جامعهٔ نوین مهدوی از پای نمی‌نشینیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.