| کد خبر: 134441 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان مطرح کرد:

اصلاح پیچ ورودی نهاوند با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از اصلاح پیچ ورودی نهاوند با اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال تا عید فطر امسال خبر داد.

تین نیوز

فرهاد فرزانه در حاشیه بازدید از پروژه چهارخطه کردن ملایر- آورزمان – نهاوند اظهار کرد: پروژه چهارخطه کردن ملایر- آورزمان – نهاوند از معدود پروژه هایی در کشور است که امسال و به تازگی دارای ردیف اعتباری ملی شده و در آینده نیز اعتبار بهتری خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرزانه گفت: پیمانکار پروژه باید با تمام توان و به کارگیری همه ماشین آلات و امکانات خود نسبت به اتمام عملیات باقیمانده و اجرای آسفالت محور قبل از فرا رسیدن فصل سرما و بارندگی اقدام کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: چهارخطه شدن این محور از سال ۸۹ شروع شده و تاکنون با توجه به اینکه ردیف اعتباری ملی نداشته با ابلاغ اعتبارهای بسیار کم در سال های قبل تاکنون فقط ۱.۲ کیلومتر از آن چهارخطه شده است.

وی با بیان اینکه امسال و در صورت تخصیص صددرصدی اعتبارهای ابلاغی، امکان به بهره برداری رساندن حداقل پنج کیلومتر از این محور وجود دارد، بیان کرد: اصلاح پیچ ورودی نهاوند نیز با هزینه کرد و اعتباری بالغ بر ۶ هزار میلیون ریال حداکثر تا عید فطر امسال صورت خواهد گرفت که کمک بسیار زیادی به کاهش تصادفات این نقطه از محور می کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.