| کد خبر: 134305 |

◄ مدیریت سرعت و تشدید کنترل‌های نامحسوس در جاده‌ها

تین نیوز

صبح روز گذشته اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای و  پلیس راه خراسان رضوی اقدامات و طرح‌های ایمنی تابستانی را بررسی کردند.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی با اشاره به افزایش حجم تردد در محورهای استان با حضور مسافرین تابستانی تقویت تیم‌های نامحسوس مستقر در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری با همکاری پلیس راه استان را با اهمیت برشمرد و افزود: با عنایت به فرا رسیدن سفرهای تابستانی تمهیدات خاصی برای ایمنی تردد مسافرین تابستانی در محورهای خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

 

نصری اضافه کرد: برقراری گشت‌های کنترل جاده‌ای نامحسوس به طور مشترک بین پلیس راه و اداره کل  راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم جهت ارتقای ایمنی عابرین پیاده در محور پر تردد مشهد- قوچان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.

 

این مقام مسئول در ادامه با هدف کاهش تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی گفت:  احداث محل‌های ایمن جهت توقف خودروها نیز برای ارتقای ایمنی محور مشهد- نیشابور- سبزوار با هدف کاهش تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی در برنامه ی کاری این اداره کل و همچنین پلیس راه قرار خواهد گرفت.

 

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در ادامه گفت: مدیریت سرعت در محورهای مواصلاتی با برقراری گشت‌های جاده‌ای و استفاده از دوربین‌های ثبت سرعت نیز در ایام تابستان تشدید می شود.

 

طبق پیش بینی‌های صورت گرفته سفرهای تابستانی سال جاری از ابتدای تیر ماه آغاز خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.