| کد خبر: 133758 |

هراز یکطرفه شد/ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

پردیس- رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: به دلیل ترافیک سنگین از ساعت 12 ظهر امروز الی 2 بامداد روز بعد محور هراز به سمت آمل یکطرفه شده است.

تین نیوز

پردیس- رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: به دلیل ترافیک سنگین از ساعت 12 ظهر امروز الی 2 بامداد روز بعد محور هراز به سمت آمل یکطرفه شده است.

 

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر ترافیک سنگینی در محورهای هراز و فیروزکوه و لحظه به لحظه بر بار ترافیکی افزوده می شود.

 

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود در بعد از ظهر امروز ترافیک سنگین‌تری را در محورهای هراز فیروزکوه و همچنین شهرهای در مسیر این جاده ها شاهد باشیم.

 

محبی افزود: اما هم اکنون به دلیل ترافیک سنگین در محور هراز از هم اکنون و از ساعت 12 ظهر تا بامداد روز بعد تردد از رودهن به سمت آمل ممنوع و مسیر یک طرفه شده است.

 

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی طی روزهای گذشته در مسیرهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده اظهار کرد: مسافرینی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند بازگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند تا با ترافیک سنگین مواجه نشود.

 

وی ادامه داد: مسافرین باید هم اکنون بازگشت خود را آغاز کنند تا با ترافیک سنگین مواجه نشوند اما رانندگان با توجه به حجم سنگین ترافیک فاصله طولی مناسبی را نسبت به وسیله نقلیه جلویی در نظر بگیرند.

 

محبی اضافه کرد: رانندگان توجه کامل به جلو هنگام رانندگی را داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب می‌توانند سفری سالم و بدون خطر را در پیش داشته باشند.

 

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: با توجه به یک طرفه شدن محور هراز به سمت عامل توصیه می‌کنیم هموطنان برای بازگشایی مسیر و تردد در آن عجله‌ای نداشته باشند زیرا هر زمانیکه پلیس تشخیص بدهد و احساس کند ترافیک عادی شده مسیر را بازگشایی و این خبر را اعلام خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.