| کد خبر: 133611 |

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اعلام کرد:

نیاز به اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل چهارخطه‌های لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای تکمیل چهارخطه‌های لرستان به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای تکمیل چهارخطه‌های لرستان به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، علی علیخانی اظهار کرد: چهارخطه خرم‌آباد - نورآباد به طول ۶۶ کیلومتر است که ۳۶ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و ۳۰ کیلومتر دیگر آن بین ۷۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان ۹۶ به اتمام می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه طول مسیر چهارخطه خرم‌آباد - پلدختر ۵۰ کیلومتر بوده که در دست اجراست، اضافه کرد: امسال ۳۴ کیلومتر از این مسیر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۶ کیلومتر دیگر آن ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

علیخانی با بیان اینکه چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت ۸۶ کیلومتر است که ۶۰ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و ۲۰ کیلومتر دیگر آن تا پایان امسال به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: ۸ کیلومتر ابتدای مسیر از سمت خرم‌آباد ظرف یک ماه آینده به مناقصه می‌رود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه چهارخطه خرم‌آباد-کوهدشت بین ۷۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی اضافه کرد: چهارخطه الیگودرز - خمین ۱۵ کیلومتر است که ۱۱.۵ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و ۳.۵ کیلومتر باقی‌مانده با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان تیرماه امسال به اتمام می‌رسد.

 

علیخانی یادآور شد: چهارخطه بروجرد - توره نیز ۲۸ کیلومتر بوده که زیر بار ترافیک رفته و نیازمند دو تقاطع است که در آنجا ایجاد می‌شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: چهارخطه خرم‌آباد – اشترینان - نهاوند نیز ۱۰ کیلومتر است که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما چون اعتبارش اندک است زمان به اتمام رسیدن این پروژه مشخص نیست و این چهارخطه به ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

 

علیخانی با بیان اینکه چهارخطه ازنا - شازند نیز ۳۶ کیلومتر آن در لرستان قرار دارد که با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست اجراست، عنوان کرد: در مجموع برای کامل کردن چهارخطه‌های استان به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.