| کد خبر: 133440 |

بهسازی روکش آسفالت محور کرج – چالوس

تین نیوز

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان البرز طی مصاحبه با واحد خبر روابط عمومی از بهسازی و روکش آسفالت محور پرتردد کرج - چالوس با اعتباری بالغ بر ۱۸۷ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، علی اصغر کاظمی در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت محور کرج – چالوس و ترافیک بالای عبوری آن خصوصاً در تعطیلات و ایام خاص و همچنین وضعیت نامناسب آسفالت محور به علت تردد زیاد و بارش‌های فصول گذشته، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در فاز اول اقدام به تعریف پروژه بهسازی و روکش آسفالت به طول ۴۰ کیلومتر از محور کرج – چالوس نمود و سپس عملیات اجرایی پروژه در دو جبهه آغاز شد.

 

وی در خصوص مشخصات مکانی پروژه گفت: در جبهه شمالی از تونل کندوان به سمت کرج که دارای بیشترین شیب طولی و کمترین عرض و حادثه‌خیزترین بخش محور است و در جبهه جنوبی از سد امیرکبیر به سمت کرج که با توجه به وجود رستوران‌ها و مراکز گردشگری متعدد پرترددترین بخش محور است.

 

کاظمی افزود: در تاریخ ۹۶/۳/۷ در جبهه پایین با رسیدن به ورودی شهر کرج عملیات اجرایی به پایان رسید و در هجده کیلومتر ابتدایی محور (حدفاصل میدان امیرکبیر تا سد امیرکبیر) روکش آسفالت انجام شده و به این ترتیب تاکنون ۳۶ کیلومتر از مسیر ۷۰ کیلومتری محور کرج – چالوس در حوزه استان البرز دارای روکش آسفالت جدید شده است که سهم زیادی در بهبود کیفیت عبور ترافیک و کاهش تصادفات داشته است.

 

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان البرز با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی فاز اول، حجم عملیاتی و تناژ اجرا شده در پروژه را به مقدار آسفالت رگلاژی: ۱۵۱۵۸ تن، آسفالت توپکا الیافی: ۱۴۹۶۱ تن، آسفالت بیندر الیافی: ۳۳۸۲۷ تن، آسفالت بیندر معمولی: ۹۲۷ تن برشمرد و گفت: عملیات اجرایی تا اجرای کامل روکش آسفالت کل محور در حوزه استان البرز با قوت ادامه خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.