| کد خبر: 132850 |

برای سومین سال متوالی؛

اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان امتیاز کامل ارزیابی عملکرد را کسب کرد

دفتر مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی از کسب امتیاز کامل شاخص‌های اختصاصی و عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد.

تین نیوز

دفتر مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی از کسب امتیاز کامل شاخص‌های اختصاصی و عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، بر اساس اعلام واصله از مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی در خصوص تائیدیه امتیاز شاخص‌های اختصاصی و عمومی این اداره کل از مجموع ۲۰۰۰ نمره ۲۰۰۰ امتیاز را کسب نموده است.

 

شایان ذکر است این اداره کل طی سه سال متوالی موفق به کسب ۲۰۰۰ امتیاز شده است.

 

محمد ساردوئی گفت: با توجه به اعلام دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و در راستای حسن اجرای آیین‌نامه اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پیرامون ارزیابی عملکرد ادارات کل استان‌ها این اداره کل امتیاز کامل ۲۰۰۰ (۱۰۰۰ امتیاز در حوزه شاخص‌های اختصاصی و ۱۰۰۰ امتیاز در حوزه شاخص‌های عمومی) کسب کرد.

 

وی افزود: قابل ذکر است که این اداره کل به صورت متوالی در ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی در سال‌های ۱۳۹۳،۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ موفق به کسب امتیاز کامل ۲۰۰۰ شده و همواره در بین ادارات کل برتر وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است. ​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.