| کد خبر: 132768 |

تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی 15 درصد کاهش داشت

تردد در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی، در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ماه گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 52 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، کاهش 15 درصدی را نشان می‌دهد.

تین نیوز

معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ماه گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 52 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، کاهش 15 درصدی را نشان می‌دهد.

 

مهدی آرزومندان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی استان  33 درصد بوده که اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین میزان تردد بین ساعات 4 الی 5 صورت پذیرفته است.

 

وی به محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی که طی ماه گذشته بیشترین میزان تردد را داشته است اشاره کرد و گفت: محور بیرجند- سربیشه، محور بیرجند- قاین و محور بیرجند- خوسف از جمله این محورها بوده مردم می‌توانند با آگاهی از این موضوع ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: درحال حاضر 17 کارگاه جاده‌ای در سطح راه‌های استان فعال بوده و هموطنان با رعایت احتیاط و توجه به علائم هشداردهنده می‌توانند برای تردد از کنارگذر کارگاه جاده‌ای درسطح محورهای استان تردد کنند.

 

آرزمندان از کاهش 15 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ماه گذشته آن خبر داد و افزود:  تردد در محورهای مواصلاتی استان در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ماه گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 52 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، کاهش 15 درصدی را نشان می‌دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند برای اطلاع بیشتر در مورد وضعیت راه‌های استان و کشور با شماره تلفن‌ گویای 141 و شماره تلفن ثابت 02188925252 ، 32342076 - 056 که بطور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و اطلاع‌رسانی بوده تماس حاصل کنند و همچنین با ارسال کد شهر مبدأ و کد شهر مقصد به سامانه پیام کوتاه 1000141 از آخرین وضعیت راه‌های مورد نظر و مسافت بین شهرها اطلاع یابند و یا برای آگاهی بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی  www.141.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.