| کد خبر: 132382 |

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

جلب همکاری دستگاه‌ها برای تسریع در احداث چهارخطه صلوات‌آباد

تین نیوز

مدیر‌کل راه وشهرسازی کردستان از تسریع در احداث چهار خطه گردنه صلوات‌آباد با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، شهرام ملکی گفت: ظهر دیروز جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار کردستان و مدیران عامل شرکت‌های مخابرات، گاز و انتقال برق استان در محل پروژه احداث چهار خطه گردنه صلوات‌آباد تشکیل شد.

 

ملکی گفت: این جلسه هم‌اندیشی به منظور رفع مشکلات وموانع پیش روی پروژه و در راستای  تشریک  مساعی دستگاه‌ها برای تسریع در اجرای پروژه برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه ارتقای گردنه صلوات آباد مورد توجه جدی مسئولان استان است، از دستگاه‌های خدمات رسان درخواست کرد در حوزه کاری خود همکاری لازم را انجام داده وبستر لازم را برای فعالیت پیمانکاران فراهم کنند.

 

ملکی ادامه داد: با همکاری همه دستگاه‌ها باید شرایطی را رقم بزنیم تا قبل از آغاز فصل بارش‌ها در سال جاری،۱۱کیلومتر از پروژه  احداث چهار خطه گردنه صلوات آباد به اتمام رسیده وزیر بار ترافیک برود.

 

معاون عمرانی استاندار نیز در این جلسه عنوان کرد: پروژه احداث چهارخطه گردنه صلوات‌آباد آبروی استان واز مطالبات اصلی اهالی شهرستان سنندج است.

 

در ادامه مدیران عامل شرکت‌های مخابرات، گاز وبرق استان نیز با ارائه راهکارهایی از آمادگی دستگاه‌های تحت مدیریتشان برای ارائه خدمت وهمکاری لازم در اجرای پروژه خبر دادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.