| کد خبر: 131913 |

مدیر کل راه مازندران:

پروژه تعریض محور نور چمستان به زودی به اتمام می رسد

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت:پروژه تعریض محور نور چمستان به زودی به اتمام می رسد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی مازندران، حیدر نوروزی در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های راهسازی مازندران با اعلام رضایت نسبی از عملیات اجرایی این پروژه ها اظهار کرد: پروژه های راهسازی فعال در سطح استان به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد، دارای اهمیت ویژه هستند.

 

وی به پروژه تعریض محور نور– چمستان اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی مردم این منطقه اجرای این پروژه است که با پیگیری انجام شده  و تلاش شبانه روزی همکاران با سرعت در حال انجام است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران در حاشیه بازدید از عملیات تعریض و ارتقای این محور عنوان کرد: با توجه به حجم تردد و موقعیت خاص این  محور، این اداره کل در تلاش است تا با تخصیص اعتبار مناسب عملیات تعریض محور مذکور را هر چه سریعتر به اتمام برساند.

 

نوروزی کاهش زمان سفر،کاهش تصادفات جاده ای و ایجاد زیرساخت مناسب را از جمله اهداف اجرایی این پروژه برشمرد .

 

وی با بیان اینکه طول کل این پروژه 42 کیلومتر و به عرض تعریضی 25 متر است،تصریح کرد: عملیات اجرایی آن در باند جنوبی بطول 19 کیلومتر و در باند شمالی به طول 17 کیلومتر تا سطح لایه آسفالت به اتمام رسیده است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه موثرترین شرایط برای حمل ونقل، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی است، خاطرنشان کرد: با توجه به کثرت پروژه های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شود  چراکه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می توان میلیون ها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت کرد.

 

 نوروزی یادآور شد: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که در دولت یازدهم عنایت ویژه ای به این مهم شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.