| کد خبر: 131736 |

اتمام قطعه اول احداث باند دوم محور سمنان – فیروزکوه تا شهریور ماه

تین نیوز

درسفر دکتر امینی معاون اقتصاد و برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی مقرر گردید قطعه اول باند دوم محور سمنان – فیروزکوه تا شهریور ماه سال 96 به پایان برسد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان ، معاون اقتصاد و برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی در بازدید روز پنجشنبه مورخ 21/2/1396 از پروژه  گرمسار – سیمین دشت – فیروزکوه در حوزه استان سمنان و استان در رابطه با تسریع در اجرای پروژه دستورات لازم را صادر نمود. امینی در ادامه سفر خود از محور فیروزکوه – سمنان از عملیات اجرایی انجام گرفته تاکنون بازدید و ضمن تشکیل جلسه ای کارگاهی که در قطعه اول این محور قرار دارد پس از بحث و بررسی ضمن پر اهمیت خواندن محورو اعلام تامین اعتبار خواستار تسریع بخشیدن در اتمام  پروژه را تا شهریور ماه سالجاری شد.

 

این قطعه بطول 11 کیلومتر می باشد که عملیات خاکبرداری آن بصورت 100 درصد ، احداث ابنیه فنی 90 درصد انجام و بیس مورد نیاز پروژه نیز  85 درصد در محل حمل شده است .

 

وی در ادامه از عملیات اجرای پروژه های حوزه بیارجمند در معیت دکتر حسینی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی و جمعی از موثرین و مسئولین منطقه دیدن بازدید بعمل آورد و ضمن تشکیل جلسه در دفتر امام جمعه بیارجمند  به بررسی مشکلات و مسائل راه در محدوده شهر بیارجمند پرداخت و ضمن اعلام مساعدت برای تسریع در تعریض و بهسازی محور بیارجمند – خانخودی بطول 20 کیلومتر خواستار رسیدگی بیشتر در این منطقه گردید.

 

نژادصفوی مدیر کل راه و ترابری استان سمنان که در این سفر معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی را همراهی می نمود اظهار داشت : با توجه به گستردگی منطقه و ارتباط بیارجمند از طریق بردسکن ، با مساعدت و دستورات اکید معاون اقتصادی و برنامه ریزی وزارت متبوع پیگیری و اتمام پروژه های راه  در دستور کار قرار گرفته و مقرر گردید در صورت امکان تعدادی ماشین آلات نیز در اختیار اداره کل قرار گیرد تا به توسعه راههای منطقه کمک نماید.

 

نژادصفوی در پایان افزایش اعتبارات سال 1395 را 443 درصد نسبت به سال 1391 اعلام نمود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.