| کد خبر: 131734 |

آغاز عملیات آسفالت محور بیارجمند – خانخودی به طول 20 کیلومتر

تین نیوز
با حضور مدیرکل راه و ترابریاستان سمنان ، امام جمعه بیارجمند و جمعی از مسئولین شهر بیارجمند عملیات آسفالت  محور بیارجمند – خانخودی آغاز گردید.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان سمنان ، مراسم آغاز این عملیات با حضور مدیرکل راه و ترابری استان ، امام جمعه و مسئولین شهر بیارجمند در خروجی شهر به سمت روستاهای انتهای حوزه استحفاظی استان ، خانخودی و سپس روستای توریستی قلعه بالا آغازپذیرفت.
 
به گفته مدیرکل راه و ترابری استان سمنان، مراحل زیرسازی تعریض این محور در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی انجام گرفته و اجرای آسفالت  آن به طول 20 کیلومتر از امروز آغاز گردید.
 
وی اضافه نمود : در طول محور بهسازی شده تعداد 54 دستگاه پل احداث شده است و عملیات خاکی بصورت 100 درصد توسط همکاران اداره راه و ترابری بیارجمند و میامی انجام گرفته است.
 
نژادصفوی افزود : عملیات آسفالت پروژه توسط پیمانکار انجام می گیرد که تمام سعی مجموعه بر این است تا پایان ماه پر خیر و برکت رمضان محور به بهره برداری برسد.
 
وی در پایان گفت : با عنایت دولت تدبیر و امید و سرمایه گذاری بسیار کلان در حوزه راهسازی استان در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصاد در استان خواهیم بود.
 
وی افزود : این محور بخشی از مسیر بیارجمند-بردسکن-خراسان رضوی است که ان شا ا... در صورت ادامه کار و بهسازی مسیر و امکان تردد مسافر و بار در این محور شاهد کاهش زمان و هزینه سفر ، حمل بار ، کاهش آلاینده ها و مصرف سوخت ، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و نهایتا مهاجرت معکوس منطقه بیارجمند خواهیم بود.
 
نژاد صفوی در حاشیه بازدید از محور حوزه بیارجمند اعلام نمود:  نگاه حمایتی استاندار سمنان جهت توسعه شرق استان قابل تقدیر می باشد.
 
لازم بذکر است در احداث این محور در قالب اقتصاد مقاومتی مبلغ 20 میلیارد ریال صرفه جویی گردیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.