| کد خبر: 131435 |

محدودیت های ترافیکی محورهای ارتباطی مازندران اعلام شد

تین نیوز

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران از سوی پلیس راه اعلام شد.

 

به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس راه مازندران گفت: به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.

 

رئیس پلیس‌راه مازندران، افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود و در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است.

 

سرهنگ قدمی، خاطرنشان کرد: در محور هراز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه آخر هفته از این محور ممنوع است.

 

قدمی در ادامه تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

 

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در این محورها رادارند خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس‌راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ پلیس‌راه استان با پیش‌شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.