| کد خبر: 131255 |

جاده هراز چهار بانده می شود

تین نیوز

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از تامین آب پنج شهر استان مازندران با راه اندازی سد آمل خبر داد و گفت: احداث این سد یکی از راههای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهد بود.

 

 

به گزارش خانه ملت، عزت الله یوسفیان ملا  با  اشاره به لزوم اشتغال پایدار در شهرهای شمالی کشور گفت: باید  برای دستیابی به  اشتغال پایدار زیرساخت های پایدار داشته باشیم.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انتخابیه بنده سد عظیمی در حال احداث است که دارای بخش های مختلفی است و می تواند آب شرب پنج شهر آمل، محمود آباد، نور، فریدون کنار و بابلسر را  تامین کند.

 

وی ادامه داد:پس از بهره برداری از این سد، باید مهندسان و کارگران در بخش های این سد مشغول به کار شوند، و در حقیقت در بخش های آب، برق و آب کشاورزی که قرار است تا کردکوی برسد، زمینه اشتغالزایی مناسبی را فراهم کند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید سرمایه گذاری در بخش های مختلف صورت گیرد تا اشتغال ایجاد شود،تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که می تواند به اشتغال زایی کمک بسیاری کند، چهار بانده شدن محور هراز است که در صورت اجرای این پروژه نیروهای بسیاری در حوزه نگهداری و بازسازی به  کار گرفته خواهند شد.

 

یوسفیان ملا با بیان اینکه باید سرمایه گذار در بخش زیرساخت ها اتفاق بیفتد تا گردشگری رونق پیدا کند،تاکید کرد: لازمه گردشگری راه ارتباطی است که ممکن است هوایی و یا زمینی و ریلی باشد؛به این ترتیب که اگر گردشگر ببیند رفتن به مازندران خیلی برای او زحمت خواهد داشت، این منطقه جاده مناسبی ندارد ؛از سفر به این منطقه منصرف می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر به گردشگران بگویند که به جای تردد در جاده قدیمی فیروزکوه می توانند از فرودگاه امام سوار مترو شده و بعد از 50 دقیقه به کنار دریا برسند،حتما آن ها مایل خواهند بود این سفر را تجربه کنند.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  با تاکید براینکه باید برای پیشرفت یک منطقه ابتدا زیرساخت های آن آماده شود، تصریح کرد:اگر صدها هتل ساخته شود،اما راه وجود نداشته نباشد، این هتل ها بازدهی نخواهند داشت؛ اما اول باید رفت وآمد را برای گردشگر تسهیل کرد و بعد از آن به سراغ زیر ساخت های دیگر از جمله احداث هتل، تله کابین و مترو رفت که نیاز است و گردشگر باید چشم انداز خوبی از دریا و جنگل داشته باشد که این  طرح ها نیز می تواند در  اولویت های بعدی قرار گیرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.