| کد خبر: 131211 |

تونل وحدت در محور لار – جهرم گام مهمی در توسعه ی شریان های ارتباطی منطقه

تین نیوز

مهندس محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه وشهرسازی لارستان به تشریح اقدامات صورت گرفته در تونل وحدت پرداخت .

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، باقری فرد اظهارداشت : یکی ازگام های مهم دیگر در توسعه شریان‌های ارتباطی عملیاتی شدن احداث تونل وحدت در محور لار – جهرم می باشد و پس از تونل شهید باقری لامرد ، و تونل شهدای خلیج فارس بحمدلله اوضاع خوبی جهت روند روبه جلو در این تونل شکل گرفته است .

 

وی ادامه داد : بر همین اساس و به منظور کاهش و تقسیم بخشی از بار ترافیکی سنگین و اقدامات اساسی در راستای دوبانده شدن محور لار – جهرم اولویت را در بخش هایی لحاظ کرده ایم که ازنظر ماهیت فیزیکی جاده ، احداث آن ها زمان بر و هزینه آن ها بیشتر می باشد . و امیدواریم پس از مرتفع شدن گلوگاه های محور لار- جهرم بخش های باقی مانده که طبیعتا از لحاظ جغرافیایی به صورتی هستند که عملا می توانند تسهیل در روند دوبانده شدن و موجبات تحقق پیشرفت راه های مواصلاتی منطقه را فراهم نماید .

 

باقری فرد خاطر نشان کرد : طول تونل 730 متر است که البته می بایست یک کیلومتر و  300 متر راهسازی نیز در این پروژه انجام شود که دسترسی به ورودی و خروجی تونل را در برگیرد . هم اکنون  بیش از 85 هزار متر مکعب خاکبرداری و  40 متر حفاری از سمت ورودی و خروجی تونل انجام شده و این چنین قابل تفسیر است که موانع و سختی های اولیه حفاری از پیش روی پیمانکار برداشته شده و تا چند روز آینده تسهیل در حفاری تونل را مشاهده خواهیم کرد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.