| کد خبر: 130746 |

75 کیلومتر روکش و بهسازی محورهای روستایی درقم در دولت یازدهم اجرا شده است

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی قم گفت: در دولت یازدهم 75 کیلومتر روکش و بهسازی محورهای روستایی، 40 کیلومتر احداث محور و 12 نقطه حادثه خیز این استان بهسازی شده است.

 

به گزارش ایرنا، حسن صبوری افزود: اجرای زیرسازی و آسفالت محور جنت آباد به سمت جاده کاشان با سه هزار 500 میلیون ریال، تکمیل محور قم- قنوات (روشنایی، جدول گذاری و آسفالت) با چهار هزار میلیون ریال، احداث قطعه دوم محور قم-جعفریه با 20 هزار میلیون ریال از اقدامات این اداره کل بوده است.

 

وی اضافه کرد: اصلاح نقطه حادثه خیز سه راهی کهک- قباد بزن و بهسازی و روکش آسفالت محور احمد آباد قمرود-کوه سفید با اعتبار هشت میلیارد و 330 میلیون و 566 هزار، بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی حوزه استحفاظی با اعتبار 19 میلیارد و 895 میلیون و 346 هزار، اجرای رفوژ وسط و جدول گذاری محور قم- قنوات با اعتبار 9 میلیارد ریال از جمله اقدامات این اداره کل در محورهای روستایی می باشد.

 

به گفته وی، تکمیل نهر و رفوژ وسط و جدول گذاری محور قم- قنوات با اعتبار 2 میلیارد و 344 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت از خروجی مبارک آباد به سمت جاده نفت گاز سراجه با اعتبار سه میلیارد و 931 میلیون ریال، اجرای ابنیه فنی و زیرسازی محور جنت آباد به جاده کاشان با اعتبار 2 میلیارد و 342 میلیون ریال و احداث روشنایی تقاطع اتوبان کاشان تا مبارک آباد با اعتبار پنج میلیارد و 472 میلیون ریال نیز در طول چهار سال گذشته انجام شده است.

 

صبوری گفت: بهسازی و روکش راه روستاهای ساریه خاتون، علی آباد نیزار، جریک آغاج، کمربندی گازران، قمرود، تاج خاتون و نیجه جمعا به طول 40 کیلومتر با اعتبار 21 هزار میلیون ریال در خردادماه سال گذشته به اتمام رسید.

 

وی اضافه کرد: قطعه اول محور قم – جعفریه به طول 10.5 کیلومتر و عرض 11 متر به همراه پنج دستگاه پل با اعتبار 69 هزار میلیون ریال نیز در فروردین 95 به بهره برداری رسید.

 

وی به طرح های در دست اقدام این اداره کل اشاره کرد و گفت: احداث محور دوم قطعه قم- آوه به طول 8.5 کیلومتر و عرض 11 متر به همراه 25 دستگاه پل به دهانه 2 تا هشت متر با اعتبار 85 هزار و 500 میلیون ریال که در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد از طرح هایی که امسال افتتاح می شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی قم ادامه داد: احداث قطعه سوم محور قم- جعفریه به طول هفت کیلومتر و عرض 11 متر با اعتبار 26 هزار میلیون ریال که در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز در سال جاری تکمیل می شود.

 

به گفته وی، همچنین امسال آسفالت گردنه اَوِل و دره سلیمان با اعتبار 2 هزار میلیون ریال که در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، به اتمام می رسد.

 

به گفته وی، تکمیل بهسازی و تعریض پل محور های روستایی شامل روستاهای نایه، آغلک، نویس، جریک، آغاج و قمرود با اعتبار هفت هزار میلیون ریال، اصلاح میدان پردیسان- ورجان با اعتبار چهار هزار و 500 میلیون ریال، بهسازی و آسفالت محور روستای سلطان باجی و ملک آباد و کاج محمد آباد با اعتبار 20 هزار میلیون ریال، احداث پل سه دهانه طغرود با اعتبار 15 هزار میلیون ریال امسال تکمیل می شود.

 

صبوری افزود: بهسازی و روکش آسفالت راه روستاهای عیسی آباد، یکه باغ سنجگان، چاهک مهرزمین، آب شیرین، مراد آباد، اسلام آباد، عنایت بیگ، حسین آباد میش مست و ونارچ با اعتبار 10 هزار میلیون ریال، احداث راه جنت آباد به جاده کاشان به طول 3.2 کیلومتر و عرض 6 متر با اعتبار پنج هزار میلیون ریال و روکش آسفالت قطعه صفر محور قم – جعفریه به طول 2.1 کیلومتر و عرض 22 متر با اعتبار 40 هزار میلیون ریال امسال به بهره برداری می رسد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.