| کد خبر: 130725 |

حذف و ایمن‌سازی ۶۶ نقطه حادثه خیر در استان کرمانشاه

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از در دست اقدام بودن حذف و ایمن‌سازی ۶۶ نقطه حادثه خیر در استان خبر داد.

 

به گزارش مهر، بهمن خسروانی در خصوص اقدامات این اداره کل در راستای اصلاح نقاط حادثه خیز استان کرمانشاه و کاهش تلفات ناشی از حوادث رخ داده در این محورها گفت: بررسی، شناسایی، حذف و ایمن سازی برخی از نقاط حادثه خیز که بیشترین آمار تلفات و تصادفات جاده ای را در بر داشته است همواره از اقدامات مهم این اداره کل به شمار می‌رود.

 

وی از وجود ۶۶ نقه حادثه خیز در استان خبر داد و افزود: هم‌اکنون ایمن سازی و حذف برخی از محورهای حادثه خیز در استان انجام شده و مسیرهای روانسر- پاوه و گیلان غرب- ایوان نیز در دست اجرا و ایمن سازی است.

 

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: حذف و ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز استان با عملیات هایی نظیرآشکارسازی مسیرها و نصب تابلوهای هشدار دهنده، تعریض جاده ها، ترانشه برداری - که منجر به دید بیشتر خودروها می‌شود- و در صورت لزوم احداث پل انجام می شود.

 

وی از مصرف  بیش از ۴۰۰۰ تن آسفالت سرد جهت لکه گیری مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی در حوزه راه‌های سراسری استان از ابتدای سال خبر داد و افزود: نصب نیوجرسی، جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و بغلبری از دیگر اقدامات صورت گرفته راهداری این اداره کل در محورهای استان  و در راستای کاهش حوادث است.

 

خسروانی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا نیمه اول اردیبهشت ۹۶  بیش از ۶ هزار و۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری و لق گیری در محورهای سراسری استاناجرا و انجام شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.