| کد خبر: 130634 |

همزمان با هفته جهانی ایمنی راه اختتامیه طرح ایمن سازی مدارس انجام شد

تین نیوز

همزمان با آغاز هفته جهانی ایمنی راه اختتامیه طرح ایمن سازی مدارس با حضور مقامات استانداری و مسئولین اداره کل آموزش وپرورش استان و جمعی از معلمین و دانش آموزان برگزار گردید. در این مراسم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های استان در سالجاری  با جدیت بیشتری انجام می شود.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی،  علی اصغر بدیعی مقدم در آیین اختتامیه طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده استان اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری، 15 باب آموزشگاه در حاشیه جاده های استان در برنامه های ایمن سازی فیزیکی قرار گرفت که اقدامات انجام شده در این زمینه، فرار تر از هدفگذاری انجام شده است.وی تصریح کرد: امسال 22 باب آموزشگاه استان زیر پوشش طرح ایمن سازی فیزیکی قرار گرفته است.

 

وی افزود: امسال اجرای برنامه های مربوط به ایمن سازی آموزشی در  25 باب آموزشگاه حاشیه جاده های استان در برنامه قرار گفته بود که 28 آموزشگاه زیر پوشش طرح های ایمن سازی آموزشی قرار گرفت.

 

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در سال تحصیلی گذشته ایمن سازی فیزیکی در 20 باب آموزشگاه و ایمن سازی آموزشی در 25 باب آموزشگاه پیگیری شده بود. بدیعی مقدم با تاکید بر اینکه ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های استان امسال با جدیت بیشتری انجام می شود اظهار کرد: تعداد زیادی از مدارس روستایی استان در حاشیه جاده ها هستند و دانش آموزان به ناچار به عبور عرضی از جاده هستند که این ترددها آنان را در معرض خطر قرار داده است. وی گفت: وضعیت محیط اطراف جاده، سرعت بالای خودروهای عبوری، حجم بالای ترافیک و ناآشنا بودن رانندگان از شرایط و محدودیت های منطقه، کمبود علائم ترافیکی در برخی مسیر ها ایجاب می کند که دانش آموزان با الزامات تردد از عرضه جاده آشنا شوند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای ارتقای ایمنی ترددهای عرضی از جاده، طرح ایمن سازی فیزیکی و آموزشی مدارس حاشیه جاده در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

 

به گفته وی در مجموع طرح ایمن سازی مدارس در 51 آموزشگاه حاشیه جاده و طرح ایمن سازی آموزشی در 73 آموزشگاه حاشیه جاده استان اجرا شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.