| کد خبر: 130603 |

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

بهره‌‌برداری از پروژه تنگ ابوالحیات تا پایان شهریورماه امسال

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه تنگ ابوالحیات به‌صورت چهارخطه به زیر عبور برود.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از پروژه‌های بزرگ در دست اجرای شهرستان کازرون گفت: بزرگراه در دست احداث دشت ارژن تا تنگ ابوالحیات به طول ۲۰ کیلومتر توسط دو پیمانکار در قطعات ده کیلومتری مورد بازدید قرار گرفت و پروژه کاملاً فعال و پیشرفت مناسبی دارد.

 

وی تصریح کرد: دو دستگاه تونل در این ۲۰ کیلومتر در حال حفاری است و پیشرفت نسبتاً خوبی را داراست و ۳ دستگاه پل بزرگ نیز در طول این مسیر در حال ساخت است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: یکی از پل‌های شاخص در این مسیر در درون تنگ ابوالحیات در دست اجراست و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، طول این پل ۱۶۰ متر است و امیدواریم تا پایان شهریورماه با اتمام این پل چهارخطه درون تنگه ابوالحیات را بهره‌برداری کنیم.

 

تکاور بیان کرد: خوشبختانه مشکل مالی پروژه با تزریق اعتبارات مناسبی که صورت گرفته مرتفع شده و پروژه سرعت بیشتری گرفته است.

 

شایان ذکر است در پایان این سفر یک‌روزه محور در دست ساخت شهرنجان به پریشان مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک در خصوص مشکلات و موانع پروژه دستوراتی داده شد و این محور به‌زودی به جاده جدید کازرون به دشت ارژن در حوالی آبگینه متصل خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه راه روستایی جره – حسین‌آباد – پشت بر بازدید و تصریح کرد: این مسیر یک راه مهم بین استانی محسوب می‌شود و بخشی از این راه در محدوده برازجان در استان بوشهر و بخشی دیگر در محدوده شهرستان کازرون در دست احداث است و با اتمام این پروژه مسیر جدیدی برای اتصال شهرستان برازجان به شهرستان کازرون ایجاد خواهد شد.

 

تکاور در ادامه این بازدید از پل بالاده که در سیل اخیر تخریب شده بود بازدید کرد و گفت: پل بالاده شهرستان کازرون که در سیل اخیر تخریب شده نیز به‌زودی وارد عملیات اجرایی و ساخت می‌شود.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.