| کد خبر: 130532 |

ترافیک در برخی از جاده های زنجان سنگین است

تین نیوز
رئیس پلیس راه زنجان گفت: ترافیک در برخی از جاده های استان زنجان سنگین است.

 

به گزارش مهر، سرهنگ شیرمحمدی ، با بیان اینکه برخی محورهای مواصلاتی زنجان دارای ترافیک سنگین است، افزود: از اوایل صبح امروز حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان افزایش یافته است.

 

وی اظهار کرد: بیشترین میزان حجم تردد درلاین شمالی آزاد راه زنجان به قزوین، محورهای  زنجان به ابهر، زنجان به بیجار، زنجان به خرمدره  و زنجان به خدابنده است. 

 

رئیس پلیس راه استان زنجان از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند. 

 

شیر محمدی تاکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

 

وی  تاکید کرد: زنجان یک استان عبوری است  و بیشتر جاده ها برای گذر مسافران بزرگراه است در این میان رانندگان به محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پار کینگ اقدام به استراحت کنند و اصلا رانندگی نکنند و در هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و در جاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی آید توقف کنند.

 

شیرمحمدی افزود: رانندگان در شب از رانندگی خود داری کنند چرا که دید بسیار کم می شود واز رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند. 

 

وی از وقوع یک فقره تصادف در محور خدابنده به همدان خبر داد و گفت:در این  تصادف واژگونی خودرو وانت پیکان باعث فوت راننده شد و علت اصلی وقوع این تصادف هم تخطی از سرعت مطنئه بوده و راننده به علت نبستن کمربند ایمنی دچار مرگ مغزی شد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.